“یک یا دو سال پیش…”: حفاری ظریف آجینکیا راهانه در KKR، DC پس از رستاخیز CSK

Ajinkya Rahane رهبری طلسم MS Dhoni را به خاطر تحول او در Chennai Super Kings می‌داند، زیرا بت‌باز کهنه‌کار هندی همچنان با شوت‌های قدرتمندی که قبلاً در این فصل لیگ برتر هند دیده نشده بود، طرفداران را خیره می‌کرد. رهانه دومین نیم قرن فصل خود را با یک توپ 71 خیره کننده 29 گل زد تا CSK را در 49 ران ضربه زدن به KKR در مسابقه IPL خود در روز یکشنبه رهبری کند.

رحانه در نشست خبری پس از بازی گفت: یک نکته را به شما بگویم… من واقعا از ضربه زدنم لذت بردم، بسیار خوشحالم که در این مسابقه پیروز شدیم.

رهانه با اعتبار دهنی گفت که فقط به فرصتی نیاز دارد که کاپیتان قهرمان جام جهانی به او داده تا فرم خود را بازیابد.

وقتی زیر نظر ماهی بای (MS Dhoni) بازی می کنید، فرصتی برای یادگیری چیزهای زیادی دارید. به عنوان یک ضربه زن و یک کریکت، شما همیشه می خواهید رشد کنید.

با تکامل فرمت، من احساس می کنم به عنوان یک فرد باید به رشد و توسعه مهارت های خود ادامه دهید.” رهانه در این فصل 209 دوش از پنج اینینگ با میانگین 52.25 در این فصل دارد. و امتیاز اعتصاب او 199.04 در این تورنمنت بالاترین رتبه را در بین خفاش کاران متخصص دارد.

تمرینات من همیشه خوب بوده است. من همیشه سعی می کردم پیشرفت کنم، یک یا دو شات جدید ایجاد کنم.

رهانه گفت: اکنون به دلیل تمرینات قبلی و فرصتی که CSK به من داده است، می توانم شوت هایم را نشان دهم.

وقتی بازی نمی کنم نمی توانم نشان دهم چقدر خوب هستم:

رهانه فصل گذشته در KKR حضور داشت و فرصت محدودی برای بازی زیر نظر شریاس ایر داشت. او هفت مسابقه انجام داد و تنها 133 دوش با نرخ ضربه کمتر از 104 به ثمر رساند.

خفاش 34 ساله که در ژانویه گذشته پس از این سری در آفریقای جنوبی جایگاه خود را در تیم تست از دست داد، پس از خرید توسط تیم تحت رهبری Dhoni جان تازه ای دریافت کرد.

CSK تنها طرفی بود که برای رهانه با قیمت پایه 50 لک روپیه پیشنهاد داد.

«نقطه عطف این بود که فرصت بازی پیدا کردم. وقتی CSK من را انتخاب کرد بسیار خوشحال شدم. آنها به من فرصت دادند تا بازی کنم و خودم را ثابت کنم.

می بینید، من یک یا دو سال پیش فرصت بازی نداشتم. و اگر در مسابقات بازی نکنید، چگونه نشان می دهید که چه تیرهایی در زرادخانه خود دارید.”

“اگر به طور مداوم بازی نکنید، نمی توانید خط خود را به آنها نشان دهید.” هنگامی که از رهانه پرسیده شد که آیا ضربه خیره کننده در پاسخ به ضربه بدی بود که او در KKR دریافت کرد، رهانه گفت: «بچه ها باید تصمیم بگیرید. برای من همه چیز این است که برای CSK خوب عمل کنم، من به خفاش اجازه می دهم صحبت کند.”

بهترین ها هنوز در راه اند:

دور از تیم هند، فرم رهانه ممکن است پنجره را برای بازگشت در فرمت توپ سفید باز کند. رهانه آخرین بار در سال 2016 در T20 Internationals بازی کرد، در حالی که از سال 2018 در ODI بازی نکرده است.

اما رهانه می‌خواهد در زمان حال زندگی کند و به عملکرد خوبی برای CSK ادامه دهد.

“به طور طبیعی، وقتی کسی موفق می شود، صحبت هایی انجام می شود. من خوشحالم که مردم چیزهای خوبی در مورد من می گویند، در مورد من فکر می کنند. اما وظیفه من این است که در لحظه بمانم، هر بار به یک مسابقه فکر کنم و کمک خوبی به CSK کنم. .

من هنوز احساس می کنم بهترین هایم هنوز در راه است، من واقعاً از تمام موفقیت ها (این فصل) لذت بردم.

من فقط می‌خواهم به همین روش بجنگم، بدون اینکه زیاد به خودم، نتایج و نتیجه نهایی فکر کنم، به تیم کمک کنم. اگر این کار را انجام دهم، بسیار خوشحال خواهم شد.»

رهانه ادامه داد که او همیشه می خواست برای تیمش خوب باشد، چه برای فرنچایز خود یا هند.

قصد من این است که برای تیم خوب بازی کنم چه برای تیم CSK یا هند. به فکر تیم باشید، نه به خودتان، نتیجه یا نتیجه خودتان.

او امضا کرد: “نیت این است که چقدر بد می‌خواهید تیمتان را خوب کنید و فکر می‌کنید تیمتان چقدر بد است. بنابراین این تنها چیز من است.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله