اولی پوپ با شکستن یک رکورد 41 ساله با Maiden Double Ton تاریخ ساز شد

اولی پوپ یک قرن دو گل بعد از اینکه بن داکت سریعترین تست 150 را در لردز انجام داد، به ثمر رساند. پاپ 205 و داکت 182 سنگ بنای ماموت انگلیس با نتیجه 524-4 بودند که در روز دوم چهارم، با برتری 331 دونده اعلام شد. این زوج پس از اینکه زک کراولی با امتیاز 56 اخراج شد، 252 ویکت دوم را به دست آوردند. هم داکت و هم پوپ در جلسه روز جمعه صد ران به ثمر رساندند، داکت چپ دست در بازی صبح به نشانه ضربه زدن بود. پاپ او را بین ناهار و چای جا می دهد.

این سریعترین دو قرن توسط هر بتزن در خاک انگلیس بود. این رکورد قبلاً متعلق به یان بوتهام بود که در ورزشگاه اووال یک توپ دو تنی 220 توپ را در مقابل هند به ثمر رساند. پوپ به نقطه عطف 207 تحویل رسید.

و تلاش داکت با 150 توپ از رکورد دان بردمن بزرگ استرالیایی با 166 توپ برای سریعترین تست 150 در لردز فراتر رفت که همچنین اولین تست برای یک بازکننده انگلیس در زمین خانگی بود.

هم داکت و هم پوپ با 172 اینینگ اول برای ایرلند پیشتاز بودند.

اما تیم ایرلندی، تنها در آزمون هفتم خود و همچنان به دنبال اولین برد در این سطح بود، سرعت و فریبکاری برای دردسر زدن خفاش‌بازان خوب در یک زمین خوب را نداشت، با اسپینرهای مارک آدایر و فیون هند اولین بازی که بیش از 100 گل دریافت کردند. هر کدام را اجرا می کند.

جو روت به خود کمک کرد تا به 55 برسد، زمانی که او تنها یازدهمین بتمن و تنها دومین انگلیسی پس از آلیستر کوک شد که به 11000 دوش تست رسید و قبل از اینکه ویکت خود را رها کند.

پوپ، 197 ساله که برای چای بیرون نیامده بود، اولین قرن آزمایشی خود را با سبکی انجام داد، و پیش رفت تا اندی مک براین را برای شش سوم خود در تنها 207 توپ، کنار بگذارد.

اما در تحویل بعدی، پاپ نوپا گیج شد و سپس کاپیتان انگلیس، بن استوکس اعلام کرد.

انگلیس پس از اینکه دریانورد کهنه کار استوارت برود در روز پنجشنبه با نتیجه 5-51 به پیروزی رسید، از کسری تنها 20 ران بهبود یافت.

داکت 60 ساله بود و پوپ نایب کاپیتان انگلیس 29 ساله نبود.

انگلیس به زودی مجموع ایرلند را اصلاح کرد و یک دوی صبح که در آن حتی یک ویکت را از دست ندادند، آنها را به 325-1 در کونچ رساند.

سپس داکت مک براین را که در شش بازی اول بازی کرده بود، اخراج کرد و به عدد 176 رسید و از مجموع ایرلند پیشی گرفت.

این بازیکن 28 ساله به یکی از سریعترین دو قرن در کریکت تست نزدیک می شد که توپ جدید کار خود را برای ایرلند انجام داد و داکت در برابر گراهام هیوم با سرعت متوسط ​​توپ زد.

او فقط 178 توپ به ثمر رساند، از جمله 24 توپ چهار و شش، و داکت با تشویق ایستاده از جمعیت غرق آفتاب در خانه کریکت رفت.

هیچ مهلتی برای ایرلند وجود نداشت، زیرا روت، بتمن ستاره، طیف وسیعی از ضربات را در چیزی که در برخی مواقع بیشتر شبیه یک جلسه تور بود تا یک مسابقه آزمایشی، به راه انداخت.

هم پوپ و هم روت شش های مک براین را در همان اوور گرفتند.

و پوپ 25 ساله به سبک 150 با چهار شکست ناپذیر کرتیس کامپفر رسید.

اولین آزمایش خاکستر در Edgbaston در 16 ژوئن آغاز می شود، اما قبل از آن استرالیا در فینال جام جهانی تست در Oval هفته آینده به مصاف هند خواهد رفت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله