نه راهول دروید یا سوراو گانگولی! Virender Sehwag پاکستان را به عنوان بهترین بت زن درجه متوسط ​​انتخاب می کند

عکس فایل بازکننده سابق هند ویرندر سهواگ© توییتر

ویرندر سهواگ، پیشگام افسانه ای تیم کریکت هند، انزمام الحق پاکستانی را به عنوان بهترین بت زن درجه متوسط ​​آسیا انتخاب کرد. در قسمت اخیر صبحانه قهرمانان به میزبانی گاوراو کاپور، سهواگ توضیح داد که چگونه کاپیتان سابق پاکستان مظهر ضربات نترس حتی در اوایل دهه 2000 بود و همچنین فاش کرد که چرا اینزامام را به ساچین تندولکار انتخاب کرد. سهواگ که تندولکار را “لیگ خودش” می خواند، گفت که انظامام بهترین “بقیه” بود و یکی از معدود خفاش‌بازان در آسیا بود که از افزایش نرخ‌های لازم برای دویدن ناراحت نشد.

“اینزی بای باهوت شیرین های. ساب لوگ باات کارت های های ساچین تندولکار کی لکین اینزامام الحق آسیا کا سابسه بادا باتسمن اصلی ماآنتا هون. هوم. 80 run koi aur team aur player panic kar jate he par vo kehte the ki bann jayenge chinta mat karo (اینزی بهای خیلی خیلی خوب بود. همه در مورد ساچین تندولکار صحبت می کنند، اما من فکر می کنم انزامام الحق بزرگ ترین batsmen درجه متوسط ​​در جهان است. آسیا. این به این دلیل است که تندولکار خارج از لیگ بتمن است. ما او را به عنوان یک ضربه زن به حساب نمی آوریم. او حتی به عنوان یک انسان به حساب نمی آید. کسانی که در این بین هستند، چه با هند، پاکستان، سریلانکا یا بنگلادش – از جمله آنها را بهتر از او ندیده ام. در آن زمان در سال های 2003 و 2004 که 8 زخم در گردن داشت، گفت: «نگران نباش. ما آنها را به راحتی می کشیم. منظورم این است که با 80 دوش در 10 اور، هر تیم دیگری دچار وحشت می شود. هر بازیکن دیگری وحشت می کرد. او فقط گفت: ما این کار را می کنیم. نگران نباش)» او گفت.

انظامام به عنوان یکی از بهترین کاپیتان‌ها و بات‌بازانی که پاکستان تا به حال تولید کرده است، در نظر گرفته می‌شود که 8830 دوش در 120 مسابقه تست و 11739 دوش در 378 مسابقه بین‌المللی یک روزه به ثمر رساند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله