“خفاش را خیلی شوکه کرد…”: هاربهاجان سینگ داستان تکان دهنده ام اس دونی را فاش کرد

MS Dhoni در بازی Chennai Super Kings در IPL 2023© BCCI

MS Dhoni به‌خاطر رفتار آرام و خونسردی‌اش در زمین، به‌طور گسترده به عنوان «کاپیتان کول» شناخته می‌شود که به بات‌باز نگهبان ویکت کمک کرد تا هند را در سخت‌ترین موقعیت‌ها به پیروزی برساند. عموماً اعتقاد بر این است که دونی در کنترل احساسات خود استاد است و بسیار نادر است که او را در انظار عمومی از دست بدهد. کاپیتان سابق هند، هاربهاجان سینگ برای مدت طولانی با دونی بازی کرد و او در مورد حادثه ای صحبت کرد که “کاپیتان کول” خفاش را با ناامیدی دور انداخت.

هاربهاجان یک مسابقه تمرینی در جارکند را به یاد آورد که تیم دونی عملکرد خوبی نداشت. کاپیتان سابق هند وارد رختکن شد و خفاش را چنان پرتاب کرد که دسته آن شکست.

ما در جارکند بازی کردیم. ما نوعی بازی برای گرم کردن انجام دادیم. ما تیم های خودمان را تشکیل دادیم و تیم دونی عقب بود. او آخرین آمد و خفاش را چنان پرتاب کرد که دسته آن شکست.

Dhoni “رکورد جهانی” را در کریکت T20 شکست تا در کوتاه ترین فرمت بازی، ویکت بان با بیشترین شکار باشد. این رکورد قبلاً در اختیار کوئینتون دی کوک بود، اما کاپیتان چنای سوپر کینگز (CSK) در لیست از آن سبقت گرفت.

قبل از مسابقه، Dhoni و De Kock در شماره 1 مساوی بودند و هر دو در مجموع 207 گیر در کریکت T20 گرفته بودند. پس از اینکه Dhoni در مسابقه بولینگ ماهیش تکشانا را از آیدن مارکرام گرفت، او از کنار De Kock گذشت تا تنها نقطه را از آن خود کند.

Dhoni تنها هندی نیست که در 5 نفر برتر قرار دارد. Dinesh Karthik، ویکت بان رویال چلنجرز بنگلور، تنها سه امتیاز پس از Dhoni در لیست دارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله