“احتمالا این را مدیون خودم هستم”: دیوید وارنر تاریخ بازنشستگی آزمایشی را فاش کرد

دیوید وارنر در حال بازی برای تیم کریکت استرالیا© AFP

دیوید وارنر، ستاره کریکت استرالیا، روز شنبه با اعلام اینکه سری آزمایشی مقابل پاکستان در ژانویه 2024 می تواند آخرین بازی او در کریکت ردبال باشد، همه را شگفت زده کرد. وارنر در گفتگو با خبرنگاران قبل از فینال جام جهانی تست (WTC) مقابل هند که در 7 ژوئن آغاز می شود، گفت که می خواهد آخرین مسابقه آزمایشی خود را در زمین کریکت سیدنی (SCG) در برابر پاکستان در سال آینده انجام دهد. استرالیا بلافاصله پس از سریال پاکستان در هند وست بازی خواهد کرد، اما وارنر به صراحت گفته است که در آن سریال حضور نخواهد داشت و می‌خواهد بیشتر روی کریکت توپ سفید تمرکز کند.

به گزارش cricket.com.au، وارنر به خبرنگاران گفت: “شما باید زخم ها را بکشید.”

“من همیشه گفتم [2024] جام جهانی احتمالا آخرین بازی من خواهد بود. من احتمالاً این را مدیون خودم و خانواده ام هستم – اگر بتوانم جراحاتم را اینجا درمان کنم و به بازی در استرالیا ادامه دهم – قطعاً می توانم بگویم که در این سریال هند غربی بازی نخواهم کرد. اگه بتونم زنده بمونم [WTC final and Ashes] و سریال پاکستان را انجام دهم که حتماً آن را تمام خواهم کرد.»

وقتی صحبت از بازنشستگی از کریکت بین‌المللی به میان می‌آید، وارنر اشاره کرده است که جام جهانی 2024 آخرین بازی او خواهد بود. با این حال، او کریکت فرنچایز را در سراسر جهان بازی خواهد کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله