“هند فقط می تواند با …”: بینش راوی شاستری در مورد معمای ویکت گیر در فینال WTC

تصویر فایل راوی شستری© توییتر

تنها یک هفته تا فینال مسابقات قهرمانی جهان آزمون باقی مانده است. تیم کریکت هند به رهبری روهیت شارما وقتی با تیم استرالیا در مسابقه قله در The Oval از 7 ژوئن شروع می شود، امیدوار به یک نتیجه خوب است. از سال 2013، هند بارها نزدیک شده است اما از آن زمان تاکنون حتی یک جایزه ICC را به دست نیاورده است. فینال WTC، دومین فینال هند، به تیم فرصت خوبی برای پایان دادن به این خشکسالی می دهد. چندین بازیکن برتر مانند جاسپیت بومراح و ریشابه پنت به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج هستند. علیرغم غیبت بومراح، ترکیب هند کاملا قوی به نظر می رسد. با این حال، در غیاب پنت، انتخاب بین ایشان کیشان و کی اس بهارات است.

راوی شاستری نظرات خود را در مورد “12” عالی برای فینال WTC به اشتراک می گذارد.

وقتی به WTC نگاه می‌کنید، وقتی آخرین باری که هند در فینال بود را به یاد می‌آورم، آنچه از آن بازی یاد می‌گیرید بسیار مهم است. باید دستوری را انتخاب کنید که با شرایط مطابقت داشته باشد. آخرین بار در ساوتهمپتون هوا بسیار ابری بود. راوی شاستری به ستاره اسپورت گفت: بنابراین من 12 خود را انتخاب می کنم. 12 من بسیار واضح است: روهیت شارما، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا در شماره 3، ویرات کوهلی در شماره 4، آجینکیا راهانه در شماره 5.”

اکنون انتخاب باید بین KS بهارات و ایشان کیشان باشد. من این احساس را دارم که هند ممکن است با آن همراه شود…بسته به اینکه چه کسی بازی می کند…دو اسپینری که بازی می کنند ممکن است KS Bharat باشند. اما اگر چهار شناگر و یک اسپینر وجود داشته باشد، مسیر دیگری پیش خواهد رفت. شش نفر جادجا، 7 نفر محمد شامی، 8 نفر محمد سراج، 9 نفر شاردول تاکور خواهند بود. 11 نفر راویچاندران اشوین و 12 نفر اومش یاداو خواهند بود.

فینال WTC قرار است در 7 ژوئن در Oval آغاز شود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله