نه ایشان کیشان! هاربهاجان سینگ بازیکنی را برای جایگزینی KS Bharat در فینال WTC انتخاب می کند

تیم هند در فینال آتی جام جهانی تست (WTC) بدون خدمات ستاره ویکت بان-بتسمن ریشابه پنت خواهد بود. پنت سال گذشته در یک سانحه رانندگی شرکت کرد و از آن زمان تا به حال بهبود می یابد. در غیاب او، KS Bharat به احتمال زیاد دستکش ها را حفظ خواهد کرد در حالی که ایشان کیشان جوان ویکت پشتیبان خواهد بود. با تجزیه و تحلیل تیم هند، هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هندی احساس می کند که ویدیمن ساها می توانست جایگزین KS Bharath به عنوان دروازه بان در فینال WTC در برابر استرالیا شود.

“نه، من اینطور فکر نمی کنم. KS Bharat اکنون برای هند بازی می کرد. اگر اوریدیمان ساها بود، می‌گفتم بله، با او بازی کنید. او تجربه بیشتری دارد و دروازه بان بهتری است. اگر KL Rahul آماده بود، من با او و مقابل KS Bharat بازی می کردم.

ساها که در IPL 2023 اخیراً برای گجرات تایتانز بازی کرد، از فوریه سال گذشته هیچ مسابقه آزمایشی برای هند انجام نداده است.

بسیاری فکر می کردند که ساها که یک IPL عالی دارد، یک بار دعوت می شود، اما انتخاب کیشان نشان داد که کمیته شیو ساندر داس تداوم خود را حفظ کرده است.

پس از اینکه سال گذشته به سها قاطعانه گفته شد که او دوباره برای خدمت ملی انتخاب نخواهد شد زیرا آنها می‌خواهند فرد جوان‌تری جایگزین ریشابه پنت شود، شانسی وجود نداشت که این کهنه‌کار 39 ساله به زودی جایگزینی را انتخاب کند.

ترکیب هند برای فینال WTC: روهیت شارما (c)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات (TD)، راویچاندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، موهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدو اونادکات، ایشان کیشان (هفتگی).

بازیکنان در حالت آماده به کار: Yashaswi Jaiswal، Mukesh Kumar، Suriyakumar Yadav.

موضوعات مطرح شده در این مقاله