“شما کمی نگرش دارید…”: ریکی پونتینگ در مورد اینکه چرا شوبمن گیل کلید هند در فینال WTC بود

ریکی پونتینگ معتقد است که شوبمن گیل نقش مهمی در فینال WTC بازی خواهد کرد.© BCCI

با انجام و غبارروبی لیگ برتر هند (IPL) 2023، اکنون تمرکز به طولانی‌ترین فرمت بازی معطوف شده است و هند در فینال جام جهانی تست (WTC) به مصاف استرالیا می‌رود. با مصدومیت KL Rahul، مسئولیت بر عهده Shubman Gill و شریک Rohit Sharma در صدر جدول خواهد بود. ریکی پونتینگ، کاپیتان سابق استرالیا، معتقد است که گیل در ضربات خود دارای یک عنصر کلاسی و تندرو است و افزود که این بازیکن 23 ساله نقش مهمی در فینال WTC بازی خواهد کرد.

“او شبیه یک پسر جوان فوق‌العاده به نظر می‌رسد. او نیز چنین نگرش را دارد. او کمی تندخو دارد. او کلاس جدی دارد. نوع پای جلویی که او در برابر بازیکنان سریع بازی می‌کند، ضربه‌ای است که او احتمالاً در برابر آن به دست آورده است. پونتینگ به ICC Review گفت: این حمله استرالیا.

گیل در طول IPL 2023 زمانی که برنده جام نارنجی شد در فرم خیره کننده ای بود. با این حال، او نتوانست مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز را به دومین عنوان متوالی خود برساند، اما او امیدوار است که هفته آینده اولین جام مهم خود را با رنگ های هند به دست آورد.

پونتینگ همچنین از محمد شامی از هند تمجید کرد و گفت که ضربان ساز کهنه کار می تواند خطرناک باشد، چیزی که استرالیایی ها قبلاً به آن اذعان کرده اند.

فکر می‌کنم اگر هند می‌خواهد در این بازی پیروز شود، او باید پیشرفت کند یا سعی کند بازی خود را به سطح دیگری برساند. اگر با خفاش‌بازان استرالیایی هم صحبت کنید، متوجه می‌شوند که شامی چقدر خوب است، چه توپ جدید باشد چه توپ قدیمی، چه در استرالیا و چه در هند. آنها می دانند که او چه مهارت هایی دارد و چقدر می تواند خطرناک باشد. باید او باشد.”

فینال WTC از 7 تا 11 ژوئن در Oval لندن برگزار می شود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله