عثمان خواجه در مقابل دیوید وارنر قبل از فینال WTC: “شما هرگز یک بازیکن بزرگ را حذف نمی کنید”.

تصویر فایل توسط دیوید وارنر© AFP

عثمان خواجه، چپ دست استرالیایی، معتقد است که شریک افتتاحیه‌اش، دیوید وارنر، بهترین کریکت خود را در مدت زمان طولانی نشان می‌دهد. این چپ دست توانست تنها 26 دوش را در سه اینینگ مقابل هند در مسابقات Border-Gavaskar Trophy دو ماه پیش انجام دهد. در مجموع، وارنر با استانداردهای خودش در وضعیت ضعیفی قرار داشت. برتری او سال گذشته نشان داد که او در صدمین آزمون خود در برابر آفریقای جنوبی در مسابقات قهرمانی روز بوکس در ملبورن موفق به کسب امتیاز خیره کننده 200 شد. اما وارنر اکنون به دنبال غلبه بر فرم ضعیف خود در دویدن و نشان دادن مهارت و تجربه واقعی خود خواهد بود.

به نقل از ICC، خواجه گفت: «در چند روز گذشته او را دیدم که دعوا می‌کند و نمی‌خواهم به او بدش بیاورم، اما خوب به نظر می‌رسد.»

این احتمالاً بهترین چیزی است که در این چند وقت دیدم که او به شبکه نگاه می کند. همیشه مساوی با دویدن نیست، اما اگر ما شانس گلزنی دیوی وارنر را داشته باشیم، ممکن است همین باشد.”

او همیشه وقتی پشتش به دیوار است بهترین بازی خود را نشان می دهد. زمانی که او در صدمین بازی خود یک قرن دو گل به ثمر رساند، دیدیم که همه او را خط می زدند و به او می گفتند تمام شده است و این آخرین بازی او بود و او می رود و 200 می گیرد.

خواجه گفت: “یک بازیکن بزرگ هرگز از زمین خارج نمی شود، بنابراین من منتظر مصدومیت هستم.”

وارنر، 36 ساله، در تور 2019 Ashes تنها 95 دوش در پنج تست با امتیاز 9.5 به دست آورده است و در دو سال گذشته در مقاطعی با مشکل مواجه شده است و فقط یک قرن را ثبت کرده است – حماسه 200 خود در روز باکسینگ در تابستان گذشته – و 18 امتیاز از 15 یا 15. کمتر از 32 اینینگ.

علیرغم ناهماهنگی، وارنر ادعا می کند که هیچ اولتیماتوم یا خواسته ای از مقامات تیم، از جمله کاپیتان پت کامینز و مربی اندرو مک دونالد دریافت نکرده است.

«من برای سریال برای بازی کریکت اینجا انتخاب شدم. هیچ کس در مورد هیچ موقعیتی با من صحبت نکرد. وارنر گفت: من فقط به عنوان یک افتتاحیه اینجا هستم تا کار ده ساله ام را ادامه دهم.

موضوعات مطرح شده در این مقاله