هارجای میلخا عنوان قهرمانی را کسب کرد، چیما و ماهرین مقام دوم را در مسابقات کودکان اروپایی آمریکا کسب کردند

هارجی میلکا سینگ هندی در مسابقات قهرمانی اروپا نوجوانان آمریکا در رده زیر 13 سال پسران افتخارات برتر را کسب کرد. پسر 13 ساله جیو میلکی سینگ، خارجی، در یک راند پر اکشن که با دو مرغ شروع شد و با دو بوگی به پایان رسید، در مرحله پایانی بازی سه زیر 69 سال را به نمایش گذاشت. خرجی با هفت برد در برابر چهار بوگی، نزدیکترین رقیب خود را با دو ضربه شکست داد. پیروزی خارجی در باشگاه گلف رویال ماسلبورگ یک هفته خوب را برای تیم هندی رقم زد که شاهد آن بود که یکی دیگر از پسران چاندیگر، نیهال چیما، نایب قهرمان پسران زیر 7 سال در باشگاه گلف لانگنیدری شد. ماهرین باتیا گلف باز اهل گورگان با یک عقاب در رده 13-14 دختران دوم شد.

آدیت ویراماچانی از بنگلور در رده زیر 9 سال پسران چهارم شد، در حالی که ویهاان جین در رده زیر 13 سال پسران پنجم شد و آرشوانت سریواستاوا در همان رده با 3 نفر زیر 69 سال هفتم شد.

آنانیا سود در دختران زیر 12 سال پنجم شد و ناینا کاپور در دختران زیر 11 سال هشتم شد.

از 16 هندی که در طول هفته در پنج زمین گلف برجسته اسکاتلند تمرین کردند، هشت بازیکن در بین هشت بازیکن برتر یا بالاتر قرار گرفتند. هر سه دختر هندی به 10 دختر برتر راه یافتند. خارجی که جِیو پدرش در سال 2012 در مسابقات آزاد اسکاتلند قهرمان شد، سرگروه تیم هند بود.

در سال 1958 در بریتانیا بود که پدربزرگ هارجایی، میلخا سینگ فقید، اولین مدال طلای هند در دو و میدانی را در بازی های مشترک المنافع در کاردیف، ولز به دست آورد. پدر هارجی، جیو، چندین برنده در تورهای اروپایی، ژاپنی و آسیایی است.

جیو پس از 50 سالگی در سال گذشته، اکنون در تورهای بزرگسالان در اروپا، ژاپن و گهگاه در ایالات متحده بازی می کند.

پس از راندهای 72-70 در دو روز اول، خرجی با یک جفت پرنده روی دو سوراخ اول راند پایانی شروع کرد. او در سومین، پنجمین، در هفتم و در هشتم، هنگامی که دو تای کوچکتر را روشن کرد، پرواز کرد.

نزدیکترین رقیب او، جردن بوتا، که روز پایانی را با دو شوت عقب تر آغاز کرد، در خط دفاع 9 عقب بود.

هم خرجی و هم بوتا در خط دفاع 9 حرکت کردند.

حرجی در 12، 13 و 16 بوژی شد تا به 5 کمتر در روز سقوط کند. Botha با birdies در 13-14-15 پاسخ داد تا به دو زیر برسد، اما فاصله پنج ضربه با دو سوراخ برای بازی بود.

این بازیکن جوان هندی با یک توپ بوگی لنگ زد و بوتا در 17 یک پرنده موفق شد، اما برتری خارجی همچنان با دو شوت راحت بود.

چیما روز پایانی را با دو شوت پشت سر شان وایلدینگ اهل تایلند آغاز کرد و دو شوت عقب ماند زیرا هر دو بازیکن در رده زیر 7 سال در 9 راند پایانی 3 بر 39 شوت کردند.

چیما که در روز پایانی حتی یک پرنده درست نکرد، دوم شد.

مهرین که در دور اول پیشتاز بود، در 14 حفره اول چهار مرغ و سه بوگی داشت.

پس از سه پارس دیگر، او به سبک عقاب در رده هجدهم par-5 بسته شد تا پس از امی برتون آمریکایی، که دارای 9 زیر 207 بود، دوم شود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله