جو روت دومین ضربه زن انگلیسی شد که در تست ها به 11000 دوش رسید

تصویر فایل جو روت© توییتر

جو روت، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، دومین بت زن انگلیس شد که در قالب تست از 11000 دوش فراتر رفت. قدرت روت در فرمت تست در برابر ایرلند زمانی که او امتیاز 56 (59) را به ثمر رساند و در روز دوم شراکتی قوی برای انگلستان ایجاد کرد تا یک قدم به پیروزی نزدیک‌تر شود، به نمایش گذاشته شد. تنها ضربه زن انگلیسی که تعداد دوش های بیشتری از روت به ثمر رساند، کاپیتان سابق انگلیس، آلستر کوک است. کوک اغلب به عنوان یکی از بهترین خفاش‌ها در قالب تست در نظر گرفته می‌شود. در یک حرفه ای که بیش از 12 سال طول کشید، این چپ دست 12472 دوش در 161 مسابقه با میانگین 45.35 به ثمر رساند.

روت 1468 ران فاصله دارد تا تبدیل به گلزن برتر انگلیس در آزمون شود.

روت در 130 مسابقه 11004 ران با میانگین 50.24 به دست آورد.

ضربه 56 روت نمایی اجمالی از نمایش غالب خفاش کاران انگلیس در روز جمعه بود.

زک کراولی و بن داکت با مشارکت 109 ران شروع عالی را برای میزبانان فراهم کردند. فیون هند به همکاری خود پایان داد تا بارقه‌ای از امید به ایرلند بدهد.

با این وجود، پوپ به تجارت خود ادامه داد و با 252 نفر شراکت ایجاد کرد. پوپ در هر فرصتی توپ را از روی خط مرزی ارسال می کرد.

بن داکت با شدت پوپ مطابقت داشت و با تکنیک بی عیب و نقص خود به بول کاران ایرلندی فشار آورد. پوپ اولین قرن دوتایی خود را به پایان رساند، اما داکت 18 ران کوتاه داشت.

با توپ جدید گراهام هیوم ویکت داکت را گرفت. از آنجا، جو روت و پوپ پایه و اساس شراکت عظیم دیگری را گذاشتند که انگلستان را به 507/2 رساند. انگلیس در سومین جلسه روز 2 در موقعیت قطبی به نظر می رسید.

با این حال، اندی مک براین جلسه سوم را در نت سمت راست برای بازدیدکنندگان شروع کرد و ویکت روت را برداشت. پاپ نفر بعدی بود. انگلستان تصمیم گرفت تا امتیازات خود را در 524/4 اعلام کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله