لاکشیا سن سخت می جنگد اما در سه بازی مقابل کونلاوت ویتیدسارن در مسابقات آزاد تایلند شکست می خورد.

عکس فایل لاکشیا سن© توییتر

چالش هند در مسابقات آزاد تایلند پس از آن به پایان رسید که لاکشیا سن، شاتل ستاره، در نیمه نهایی سه بازی سخت مردان در برابر کونلاوت ویتیدسارن، بازیکن دوم تایلند، روز شنبه در اینجا شکست خورد. این بازیکن 21 ساله اهل آلمورا در بازی اول مقابل حریف ابتدایی خود به نظر می رسید که کنترلش را در اختیار داشت اما در ادامه مسابقه راه خود را از دست داد و در نهایت در مسابقه ای که یک ساعت و 15 به طول انجامید با نتیجه 21-13 17-21 13-21 شکست خورد. دقایق. کونلاوت در مرحله بعدی با برنده دومین نیمه نهایی بین چوک ییو لی، بازیکن هشتم هنگ کنگ و توماس جونیور پوپوف فرانسوی، بازی خواهد کرد. لاکشیا برای اولین بار در این فصل به نیمه نهایی رسید و در مسابقات مسترز اندونزی نزدیک شد و در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد.

رتبه او از رتبه ششم در دوران حرفه ای خود به 23 کاهش یافت که به دلیل یک رشته عملکرد پایین تر از حد در سال جاری بود.

بازی اول در ابتدا بین دو شاتل شاتر بازی شد تا اینکه لاکشیا در وقت استراحت نتیجه را 11-6 کرد.

تایلندی ها پس از استراحت با قدرت به میدان آمدند و چهار امتیاز متوالی را به دست آوردند و اختلاف را به 11-10 رساندند. اما لاکشیا درست در همان لحظه بازی خود را ارتقا داد تا پنج امتیاز پیش بیفتد و بازی افتتاحیه را به راحتی بدون دادن یک فرصت به حریفش به پایان برساند.

بازی دوم یک رابطه مساوی بین دو بازیکن بود زیرا آنها یکدیگر را تا امتیاز 10 حفظ کردند تا اینکه کونلاوت از شوت های تمام زمینی خود استفاده کرد و برای اولین بار در مسابقه 12-10 پیش افتاد.

با این حال، هندی راه خود را از طریق رالی های طولانی و دراپ شوت های دقیق در حالی که نبرد بین دو بازیکن ادامه داشت، انجام داد.

اما Kunlauut بازی خود را افزایش داد و چهار امتیاز متوالی به دست آورد تا در بازی دوم پیروز شود و مسابقه را به یک داور ارسال کند.

در تصمیم گیری، حرکت در ابتدا به نفع کونلاوت تغییر کرد زیرا او 5-2 پیش افتاد، اما لاکشیا پشت او را گرفت و دو بازیکن با چنگ و دندان مبارزه کردند.

رالی های طولانی در نهایت ضربه خود را به هندی زد، که با پیشرفت بازی پایانی خسته به نظر می رسید و قبل از اینکه تایلندی ها به راحتی تصمیم گیرنده را ببندند، کونلاوت یک پیشی قابل توجه 18-12 را به ارمغان آورد. PTI SSC SSC APA APA

موضوعات مطرح شده در این مقاله