“هر اتفاقی بیفتد، خوب یا بد…”: آجینکیا راهانه برای تیم هند باز می شود.

پس از نزدیک به 18 ماه، آجینکیا راهان، بت‌باز ارشد، به رنگ‌های هندی بازگشته است، نمی‌خواهد از زمان از دست رفته “پشیمان” شود و می‌خواهد در فینال جام جهانی آزمایشی آینده مقابل استرالیا با همان “نیت” او مبارزه کند. در IPL به تازگی منعقد شده است. بعد از 18-19 ماه، هر اتفاقی که بیفتد، خوب یا بد، نمی‌خواهم به گذشته‌ام فکر کنم. من فقط می‌خواهم تازه شروع کنم و کاری را که قبلا انجام می‌دادم ادامه دهم.» رهانه در BCCI.TV گفت. در حاشیه تمرین هند.

من شخصا از بازی برای CSK لذت بردم زیرا در طول فصل، حتی قبل از IPL، خوب بازی کردم. من در داخل سالن واقعاً فصل خوبی داشتم و احساس خوبی داشتم. بنابراین این بازگشت برای من کمی احساسی بود.” رهانه، که بخشی از پنجمین تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال CSK بود، قبلاً به خاطر ضربات هجومی و افزایش نرخ ضربه در کریکت T20 تمجیدهای زیادی دریافت کرده است، و 27 توپ 61 او به ویژه در برابر سرخپوستان بمبئی نشان دهنده تغییر در قصد او بود. .

من می‌خواهم با همان طرز فکر مبارزه کنم و همان قصدی را که قبل از آمدن به اینجا برای IPL و Ranji Trophy نشان دادم نشان دهم. من نمی خواهم به فرمت آن فکر کنم، چه T20 باشد چه Tests. این کهنه کار 82-تست، 4931 دونده، گفت: «همانطور که الان دارم ضربه می زنم، نمی خواهم همه چیز را پیچیده کنم و هر چه بیشتر آن را ساده نگه دارم، برای من بهتر است.»

مردی که در سال 2021 هند را به قهرمانی در استرالیا رساند که بیشترین بحث را در مورد آن کسب کرد، همچنین روهیت شارما را به خاطر رهبری عالی تیم در بیشتر دوره‌های WTC تمجید کرد.

فکر می‌کنم فرهنگ تیم در حال حاضر بسیار خوب است. روهیت با تیم خیلی خوب کار می کند و من مطمئن هستم که راهول بای نیز با تیم خیلی خوب کار می کند. همچنین کمک می کند و جو بسیار خوب است. هر آنچه اکنون می بینم این است که همه از همراهی یکدیگر لذت می برند.”

رحانه از حمایت خانواده و دوستانش در دوران دوری از تیم ملی تشکر کرد.

“این یک لحظه احساسی برای من بود. وقتی کنار رفتم، حمایت خانواده ام بسیار زیاد بود و رویای من بازی برای هند بود و این خیلی مهم بود. بازی برای هند برای من بسیار مهم است و من سخت روی تناسب اندامم کار کردم و به کریکت داخلی برگشتم.” جام یا تمرین سید مشتاق علی، برای من هر روز وقتی از خواب بیدار می شدم این بود که بتوانم دوباره برای هند بازی کنم.

چیزی که بازگشت من را ممکن کرد این بود که از هر لحظه، چه موفقیت و چه شکست، لذت بردم و هیچ پشیمانی نداشتم. من از تک تک افراد تیم بمبئی رنجی یاد گرفتم. شما باید هر روز به عنوان یک کریکت رشد کنید، روند یادگیری نباید متوقف شود.

رهانه که در لردز در سال 2014 یک تست صد زد، می‌گوید بازی در انگلیس سخت است.

همه چیز در مورد فکر کردن و خواندن موقعیت، در لحظه بودن و بازی کردن جلسه به جلسه است. در انگلیس فقط به زمین نگاه نمی کنید، به آب و هوا نیز نگاه می کنید. در انگلستان، حتی اگر به 70 رسیده باشید، هرگز احساس نمی‌کنید که در آن هستید.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله