ناتان لیون: «تصمیم‌کننده آزمون جام جهانی مقابل هند فینال بزرگ ماست».

ناتان لیون، بازیکن خارج از کشور معتقد نیست صحبت در مورد خاکستر روی آماده سازی استرالیا برای فینال جام جهانی تست تاثیر بگذارد و مسابقه آتی با هند را “فینال بزرگ” می خواند. هند و استرالیا در فینال WTC در Oval در 7 ژوئن به مصاف هم خواهند رفت. درگیری پنج آزمون خاکستر مقابل انگلیس، که از 16 ژوئن آغاز می شود، در چند ماه گذشته تیتر اخبار را به خود اختصاص داده است، زیرا استرالیا برای اولین بار به دنبال پیروزی در این سری خارج از خانه است. هر 22 سال یکبار

بله، ما در حال بازی با Ashes هستیم، اما یک بازی بزرگ در پیش داریم. به نقل از آسوشیتدپرس استرالیا، این (فینال WTC) فینال بزرگ ما است و سپس فصل ما دوباره شروع می شود.

«احتمالاً در اینجا ما از جایی که با برنامه‌های خود هستیم کاملاً راضی هستیم. ما می توانیم بفهمیم که در گوشه و کنار چیست و خوب باشیم. این هیجان انگیز است که بخشی از فینال، هیاهو و هر چیز دیگری در اطراف آن باشد، خاص است.

او افزود: “من می دانم که همه هواداران استرالیایی مشتاقانه منتظر Ashes هستند و آنها باید باشند. اما آنها نیز باید در مورد این مسابقه هیجان زده باشند.”

استرالیا بدون هیچ گونه گرم کردنی وارد خاکستر خواهد شد و فینال WTC تنها مسابقه قبل از رقابت با انگلیس است.

لیون بر این باور است که سری تست 1-2 در هند در اوایل سال جاری هیچ تاثیری بر رقابت های آینده نخواهد داشت.

لیون گفت: “شما می توانید هر آنچه در هند اتفاق افتاده است را پاک کنید.”

ترکیب هر دو تیم بسیار خوب است. واقعا چالش خوبی خواهد بود.

بدیهی است که هند ضربات بزرگی داشته است، اما آنها همچنین دارای توپ گیرهای سریعی هستند. چالش خوبی خواهد بود. هر دو تیم برای یک بازی می جنگند، این یک چالش واقعا خوب خواهد بود.”

“این یک شروع جدید است. من مشتاقانه منتظر آن هستم.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله