نامزد Ruthuraj Gaikwad بعد از فینال IPL 2023 پای MS Dhoni را لمس کرد. تماشا کنید

MS Dhoni در حال فعالیت برای CSK در طول IPL 2023© BCCI

MS Dhoni الهام بخش بسیاری از کریکت بازان آینده است و احترامی که او در رختکن چنای سوپر کینگز دارد تقریباً افسانه ای است. دونی یکی از موفق‌ترین کاپیتان‌های تاریخ لیگ برتر هند (IPL) بوده و تیمش را با شکست گجرات تایتانز در مسابقه قله به عنوان پنجمین عنوان قهرمانی رساند. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، روتوراج گایکواد را می‌توان مشاهده کرد که بعد از مسابقه با دونی صحبت می‌کند و نامزدش اوتکارشا پاوار قبل از اینکه کاپیتان هر دو را در آغوش بگیرد و گپ طولانی‌ای داشته باشد، به نشانه احترام، پای دونی را لمس می‌کند.

دونی روز پنجشنبه با موفقیت از ناحیه زانوی چپ خود در بیمارستان بمبئی تحت عمل جراحی قرار گرفت و امیدها برای بازی در هفدهمین دوره لیگ برتر هند در سال آینده را افزایش داد. دونی، که سوپر کینگز چنای را به پنجمین عنوان IPL خود هدایت کرد، پس از فینال روز دوشنبه از احمدآباد به بمبئی پرواز کرد و با جراح مشهور ارتوپد ورزشی، دکتر دینشاو پاردیوالا، که همچنین بخشی از پانل پزشکی BCCI است و تعدادی از بازیکنان برتر هند را جراحی کرده است، مشورت کرد. در کریکت، از جمله ریشابه پنت.

بله، دونی روز پنجشنبه تحت یک عمل جراحی موفقیت آمیز زانو در بیمارستان کوکیلابن بمبئی قرار گرفت. حال او خوب است و عمل جراحی صبح انجام شد. من هیچ جزئیاتی ندارم. من هنوز تمام جزئیات مربوط به ماهیت عملیات و چیزهای دیگر را دریافت نکرده ام.

او یکی دو روز دیگر مرخص خواهد شد. او قبل از شروع توانبخشی گسترده چند روز استراحت خواهد کرد. اکنون انتظار می رود که او زمان کافی برای بازی در IPL بعدی داشته باشد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله