“احساس پادشاه بودن را به شما می دهد”: بیانیه ویرات کوهلی در تبلیغات نیوجرسی – طلا

ویرات کوهلی در پیراهن جدید تیم کریکت هند.© توییتر

به تیم‌های کریکت مردان و زنان هند پیراهن‌های جدیدی در روز پنج‌شنبه داده شد که توسط اسپانسر کیت جدید BCCI، آدیداس طراحی شده بود. این بار هند طرح های مجزا برای ODI و T20I خواهد داشت. تیم کریکت مردان هند با شروع فینال جام جهانی تست در برابر استرالیا که از 7 ژوئن در The Oval آغاز می شود، پیراهن جدیدی به تن خواهد کرد. در آستانه اولین انتصاب او، BCCI تبلیغی را به اشتراک گذاشت که در آن بازیکنان تیم های مردان و زنان پیراهن جدید را پوشیدند.

BCCI این اطلاعیه را در حساب رسمی توییتر خود با حضور ویرات کوهلی، روهیت شارما، هاردیک پاندیا و سایرین از تیم مردان به اشتراک گذاشت، در حالی که کاپیتان هارمن پریت کاور نماینده تیم زنان بود. در این تبلیغ با اکتان بالا همه بازیکنانی که پیراهن جدید را پوشیده بودند نشان داده شد.

کوهلی در این ویدئو گفت: “این به شما احساس پادشاهی می دهد، اما همچنین به شما یادآوری می کند که هیچ چیز بزرگتر از بازی وجود ندارد.”

BCCI ماه گذشته آدیداس را به عنوان اسپانسر لباس اعلام کرد. این قرارداد که تا مارس 2028 اعتبار دارد، به آدیداس حقوق انحصاری برای ساخت کیت‌ها برای همه فرمت‌های بازی می‌دهد. آدیداس تنها تامین کننده تمامی پوشاک مسابقات، تمرین و سفر برای BCCI از جمله تیم های مردان، زنان و جوانان خواهد بود. BCCI در بیانیه ای اعلام کرد که تیم هند از ژوئن 2023 برای اولین بار در سه راه راه حضور خواهد داشت و اولین لباس جدید خود را در فینال جام جهانی تست خواهد کرد.

آدیداس علاوه بر تیم‌های ملی کریکت بزرگسالان مردان و زنان، تیم‌های مردان و زنان هند A، تیم‌های مردان و زنان هند B، تیم‌های مردان و زنان زیر ۱۹ سال هند، مربیان و کارکنان آن‌ها را نیز آماده می‌کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله