جشن آنوشکا شارما به طرز چشمگیری شبیه جشن ویرات کوهلی است. ویدیو

جشن Virat Kohli و Anushka Sharma.© توییتر

ویرات کوهلی بارها گفته است که همسر و بازیگرش آنوشکا شارما ستون قدرت اوست. کوهلی اخیراً در طول فاز پایین خود اشاره کرد که چگونه آنوشکا بازخورد درستی به او داد. او همچنین گفت که اگر آنوشکا نبود، این بزرگ بادبان هندی به یک “دیوانه خودخواه” تبدیل می شد. «وقتی از چنین فضایی برمی گردی. آسان است که بلافاصله بگویید “آه، همه چیز خیلی خوب است، همه چیز خوب است”. بنابراین ابتدا نام آنوشکا را ذکر می کنم زیرا او سختی های حضور در این موقعیت را دیده است. او آن را می داند. او سالها آنجا بود. او می داند که برای کنترل فشار اجتماعی چه چیزی لازم است. بنابراین گفتگوهای او با من همیشه ارزشمند بود. او حقیقت را به سادگی به من می‌گوید.

«هیچ ملایمتی وجود ندارد. زیرا هیچ کس دیگری (واقعی) نیست. همیشه لایه های زیادی وجود دارد. او مثل این است که من دارم جواب می دهم تا حقیقت را به شما بگویم. بنابراین نحوه صحبت او با من در آن مرحله چیزی بود که مرا به راه انداخت.

اخیرا، ویرات و آنوشکا در یک رویداد تبلیغاتی دیده شدند که در آن بدمینتون بازی کردند و به فعالیت های سرگرم کننده دیگری پرداختند. در یک رویداد، جشن آنوشکا به طرز عجیبی شبیه کاری بود که کوهلی معمولاً پس از گرفتن ویکت یا گل بزرگ تیمش انجام می دهد.

تماشا کنید: جشن آنوشکا به طرز چشمگیری شبیه جشن کوهلی است

RCB کوهلی در حال حاضر با 4 برد از 7 مسابقه در رده پنجم جدول IPL 2023 قرار دارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله