یک شکار خیره کننده توسط Umesh Yadav روهیت شارما را که جایگزین او می شود، فرستاد. نگاه کن

اومش یاداو در جریان مسابقه MI و KKR، IPL 2023 در روز یکشنبه به مصاف روهیت شارما می رود.© BCCI/IPL

در جریان مسابقه Kolkata Knight Riders IPL 2023 در برابر هندی های بمبئی، اومش یاداو در اواسط بازی موفق شد تا به مسابقات روهیت شارما پایان دهد. ضربه زن که در نوبت دوم بازی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، مبارزه را با ایشان کیشان باز کرد. او به آرامی شروع کرد، اما درست زمانی که اینینگ‌ها سرعتش بالا رفت، سویاش شارما، اسپینر KKR او را به خاطر 20 توپ از 13 توپ اخراج کرد. اعتبار ویکت نیز به اومش تعلق می‌گیرد که در سمت چپ خود غواصی خوبی انجام داد.
سویاش علیرغم گرفتن شش روی توپ اول اور پنجم، روهیت را روی توپ پنجم اوور بولد کرد. روهیت در نگه داشتن ضربه ناکام ماند و اومش برای پایان دادن به اینینگ های خود یک شکار خیره کننده گرفت.

اینجا را ببین:

قابل ذکر است که روهیت در ابتدای مسابقه در یازده تیم حضور نداشت و سوریاکومار یاداو، کاپیتان ایستاده، پیشنهاد کرد که کاپیتان معمولی “شکم” دارد. با این حال، پس از پایان ضربات KKR با 185 دوش روی تخته، روهیت در کنار ایشان کیشان به عنوان “جایگزین ضربه” ظاهر شد.

“من دوست دارم اول کاسه بازی کنم، ویکت خشک به نظر می رسد. توپ بعداً به چوب ضربه می زند. روهیت بیرون است، او مشکل معده دارد. وقت آن است که یک نمایش خوب ارائه دهیم. ما با یک جایگزین می رویم، دوان یانسن وارد می شود. سوریاکومار در حین پرتاب گفت، بقیه هنوز هستند.

با صحبت در مورد اولین اینینگ های بازی، ونکاتش ایر به اولین بازیکنی تبدیل شد که در 15 سال یک قرن برای KKR گلزنی کرد زیرا ضربه خیره کننده 104 (51) تیم را در 20 اور به 185/6 رساند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله