رویال چلنجرز بنگلور یازدهم مقابل چنای سوپر کینگز، IPL 2023 را پیش‌بینی کرد: آیا RCB با یک ترکیب برنده تلاش خواهد کرد؟

RCB در بازی بعدی به مصاف CSK خواهد رفت© BCCI

رویال چلنجرز بنگلور پس از شکست دهلی کپیتالز با 23 ران در روز شنبه، سرانجام به مسیرهای پیروزی بازگشت. پس از اینکه ستاره خفاش ویرات کوهلی سومین نیم قرن فصل خود را شکست داد، RCB که ابتدا از او خواسته شد، در مجموع 174/6 را در 20 اور ارسال کرد. DC بعداً به 151/9 محدود شد، زیرا ویجیکومار ویشاک اولین بازیکن سه ویکت گرفت. با دو برد در چهار مسابقه، تیم تحت رهبری فاف دو پلسیس اکنون در بازی بعدی خود در روز دوشنبه به مصاف چنای سوپر کینگز خواهد رفت.

ستاره اسپینر RCB Wanindu Hasaranga در جریان درگیری DC به تیم ملحق شد و یک ویکت را اسکالپ کرد. این احتمال وجود دارد که مدیریت با همان Playing XI مقابل CSK پیش برود.

فرم ویرات کوهلی بزرگترین مثبت آنها بوده است. کوهلی که با بازی عالی خود در خارج از زمین مرزها را جمع می کند، برای ایجاد ناراحتی در اردوی حریف کافی است و برای بازی مقابل CSK آماده می شود. کاپیتان Faf du Plessis نیز پیشتاز بود و همراه با کوهلی در بالای صفحه قرار گرفت.

مانند CSK، سفارش متوسط ​​RCB هنوز پتانسیل خود را برآورده نکرده است. گلن ماکسول با سرعت ضربات چشمگیر خفاش می کند اما افرادی مانند شهباز احمد و ماهیپال لومرور می توانند بهتر عمل کنند.

دینش کارتیک پس از یک بازی درخشان در فصل گذشته، به عنوان یک تمام کننده عملکرد ضعیفی داشته است و او مشتاق است تا آن را تغییر دهد.

با توپ، محمد سراج یک توپ انداز برجسته بود و در بازی افتتاحیه خود مقابل دهلی نفس آتش کشید. این تیم امیدوار است که هارشال پاتل، متخصص اورهای مرگ، به بهترین حالت خود بازگردد، زیرا او در چهار بازی گذشته حدود 11 ران در هر اوور به بیرون درز کرده است.

پیش بینی RCB XI در مقابل CSK: ویرات کوهلی، فاف دو پلسیس (ج)، ماهیپال لومرار، گلن ماکسول، شهباز احمد، دینش کارتیک (خارج)، وانیندو هاسارانگا، هارشال پاتل، وین پارنل، محمد سراج، ویشاک ویجیکومار

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله