چگونه سانجو سامسون به طور تصادفی تلاش هاردیک پاندیا را خنثی کرد. نگاه کن

دلیلی وجود دارد که هواداران، کاپیتان راجستان رویالز، سانجو سامسون را به عنوان جانشین کامل MS Dhoni می بینند. سامسون با عملکرد فوق‌العاده‌اش در بازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز، یک ضربه درخشان از 60 ران‌ف 32 توپ به ثمر رساند. آنها همراه با شیمران هتمایر، رویالز را به پیروزی 3 ویکت مقابل تایتان ها رساندند. با این حال، جدای از قدرت ضربه‌زنی‌اش، سامسون خونسردی فوق‌العاده‌ای را نیز در زمین نشان داد، به‌ویژه زمانی که کاپیتان GT، هاردیک پاندیا به نظر می‌رسید که سعی می‌کند به درون سرش نفوذ کند.

هاردیک که همه حیله های کلاهش را می داند، به نظر می رسد سعی می کند با سامسون سورتمه بزند، به این امید که زیر پوست او فرو رود و او را سریعتر بیرون بکشد. با این حال، سامسون به طور تصادفی تلاش هاردیک را خنثی کرد و از یک دوئل احتمالی دور شد. بعداً، کاپیتان RR تهاجمی ضربتی خود را هدایت کرد و با خفاش چند شوت آبدار زد.

در اینجا ویدئویی از لحظه پرتنش سامسون-هاردیک در زمین را مشاهده می کنید:

پس از بازی، هاردیک اعتراف کرد که انتظار نداشت تیمش بازی را ببازد، به خصوص پس از آن که آنها چنین بازی قدرتی داشتند که در آن از هر دو بازکننده، یاشاسوی جیسوال و جوس باتلر، ویکت گرفتند.

صادقانه بگویم، من (انتظار نداشتم بعد از نیمه تمام ببازم)، اما این زیبایی این بازی است. بازی تا زمانی که تمام نشود هرگز تمام نمی شود، درس دیگری برای ما. (نور احمد) انتخاب او سخت است، او موفقیت بزرگی به ما داد اما سایر بازیکنان او را شکست ندادند. بدن خوب است، همه چیز خوب است.

“این یک تورنمنت بسیار طولانی است. بازی های زیادی باقی مانده است و ما هنوز کریکت گروهی زیادی برای بازی داریم، حتی اگر امروز برنده شویم. (با امتیاز گجرات) نمی خواستم. بعد از اینکه من بیرون آمدم، آنها چند اور خوب زدند، اما باید کمی سخت‌تر می‌رفتیم و به 200 می‌رسیدیم. به خوبی آن را پوشش دادیم، اما وقتی از بیرون تماشا می‌کردم، احساس کردم ممکن است 10 دویدن کوتاه باشد.” .

گجرات با دومین شکست متوالی خود در خانه سوم جدول رده بندی IPL 2023 است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله