پس از «Snub دست دادن»، ویدیوی دیگری با حضور Virat Kohli Sourav Ganguly در فضای مجازی پخش می شود. نگاه کن

به نظر می رسد که همه چیز بین دو کاپیتان سابق تیم هند – ویرات کوهلی و سوراو گانگولی – خوب نیست. از زمان ظهور کوهلی به عنوان کاپیتان هند در هر سه فرمت بازی، در مورد رابطه بین او و گانگولی بسیار گفته شده است. زمانی که رویال چلنجرز بنگلور در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 به مصاف دهلی کپیتالز رفت، به نظر نمی رسید کهلی و گانگولی با هم دست بدهند و ویدیویی از این حادثه در فضای مجازی پخش شد.

در حالی که صحبت ها در مورد رابطه آنها در رسانه های اجتماعی ادامه دارد، ویدیوی دیگری با حضور کوهلی و گانگولی در رسانه های اجتماعی منتشر شده است.

چگونگی تغییر کاپیتانی در هر سه فرمت تیم هند، با کنار گذاشتن کوهلی برای روهیت شارما، سوالات زیادی را ایجاد کرده است. هر دو Virat و Ganguly نسخه های خود را از آنچه پشت پرده اتفاق افتاده است دارند.

بلافاصله پس از کناره گیری کوهلی از سمت کاپیتان، استعفای گانگولی به عنوان رئیس هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) نیز تایید شد. با این حال، هنگامی که آنها در بازی دهلی و بنگالورو IPL رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، تماشای زیادی برای هواداران وجود داشت.

همچنین در شبکه های اجتماعی گفته شد که کمی بعد از بازی RCB و DC، کوهلی گانگولی را در اینستاگرام آنفالو کرد. با این حال، دومی همچنان از اولی در پلت فرم وبلاگ نویسی عکس و ویدیو پیروی می کند.

گانگولی در مورد کناره گیری کوهلی از سمت کاپیتان گفت: “این تماسی است که BCCI و انتخاب کنندگان با هم انجام داده اند. در واقع، BCCI از ویرات خواست که از سمت کاپیتان T20I کناره گیری نکند، اما بدیهی است که او موافقت نکرد. و سپس انتخاب کنندگان فکر نمی کردند که داشتن دو کاپیتان مختلف برای دو فرمت توپ سفید درست است.”

از سوی دیگر کهلی وقتی از او پرسیده شد داستان متفاوتی را فاش کرد.

از زمانی که تصمیم کاپیتانی T20 را اعلام کردم تا 8 دسامبر هیچ ارتباط قبلی با من وجود نداشت. به من گفتند که انتخاب کنندگان تصمیم گرفته اند که من کاپیتان ODI ها نخواهم شد، که من پاسخ دادم: “باشه، باشه.” هیچ ارتباط قبلی وجود نداشت. این چیزی است که اتفاق افتاد.» او در جریان تور آفریقای جنوبی گفت.

پس از آن قسمت اخراج کاپیتان، بسیاری بر این باورند که رابطه بین کوهلی و گانگولی تیره شده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله