راویندرا جادجا در مدیریت CSK، “آنها هرگز باعث نمی شوند شما احساس ناراحتی کنید”.

احترام یکسان برای همه و همدلی با بازیکنان در پایین ترین سطح، ویژگی بارز مدیریت چنای سوپر کینگز بوده است که منجر به کسب چهار جام IPL شده است، راویندرا جادجا، مربی همه کاره ارشد، احساس می کند. جادجا که سال گذشته کاپیتان بازی رفت بود، نتوانست نتایج مطلوبی را ارائه دهد و ماهندرا سینگ دونی بی نظیر جایگزین او شد که تک تک کلماتش به عنوان جام مقدس در راهروهای CSK تلقی می شود. مشخص شد جادجا پس از کناره گیری از کاپیتانی کمی ناراحت بود و شایعاتی مبنی بر اینکه او می خواهد از این فرانچایز جدا شود، وجود داشت، اما همه اختلافات قبل از شروع فصل جاری برطرف شد.

“مدیریت CSK و مالکان (N Srinivasan) هرگز روی هیچ یک از بازیکنان فشار نیاوردند. الان هم بعد از 11 سال حضور در CSK، همان نگرش و رویکرد را دارند. آنها هرگز باعث ناراحتی شما نمی شوند حتی اگر عملکرد خوبی نداشته باشید.”

پودنف گفت که هیچ سلسله مراتبی در تیم وجود ندارد و او هرگز نسبت به بازیکن خاصی احساس تعصب نکرده است.

«اینجا هیچ نوع پیرتر و جوان‌تری وجود ندارد. حتی هر جوان زیر 19 ساله مانند سایر بازیکنان بزرگسال احترام و رفتار خواهد داشت. بدون فشار. هیچ تعصبی در بین بازیکنان وجود ندارد، چه آنها بازی کنند یا نه. برای Jadeja، ارتباط با طرفداران، خدمه “Whistle Podu” احساسات عمیقی را در یک سطح برمی انگیزد.

او در مورد اینکه چگونه فرنچایز CSK نقش مهمی در ایجاد ارتباط عمیق تر با هواداران ایفا کرد، به خصوص زمانی که آنها مجبور بودند بازی های خانگی خود را در پونا در مسابقات 2018 انجام دهند، صحبت کرد.

“در پونا، CSK Franchise به طور کامل هواداران 2k-3k را آماده کرد تا در پونا بمانند و تمام این هفت مسابقه را که قرار بود در پونا برگزار شود تماشا کنند. اسکان و غذای آنها، همه چیز توسط فرنچایز CSK انجام شد. به آنها تی شرت CSK نیز داده شد.” CSK به زمین خود بازگشته است و Jadeja می گوید که او حتی در حین تمرین هم سر و صدا را احساس می کند.

این بار در خانه هیجان زیادی وجود خواهد داشت زیرا گاهی اوقات وقتی تمرین می کنیم احساس می کنیم اینجا هستیم تا یک مسابقه انجام دهیم زیرا 15000 تا 20000 هوادار برای تماشای تمرین ما می آیند.

«یک جایگاه را پر کنید و قبل از تمرین ما را تشویق کنید. این بار هیجان‌انگیزتر خواهد بود، زیرا ما چند سالی است که در زمین خود بازی نکرده‌ایم و ماهی بای در این فصل بازگشته است، بنابراین این فرصت خوبی برای هواداران خواهد بود که او را در چنای ببینند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله