یک داور لیگ قهرمانان اروپا در قراردادهای بازی درگیر است


رسانه های چک روز چهارشنبه گزارش دادند ، پاول کرالووچ داور چک ، که در لیگ قهرمانان بازی می کند ، در یک رسوایی محلی در مورد این توافق نامه ها درگیر است. رومن بربر ، معاون سابق رئیس اتحادیه فوتبال چک (FACR) که از ماه اکتبر به اتهام قرارداد بازی در بازداشت به سر می برد ، در این پرونده دخیل است.

بوق تجاری

در نامه DNES با اشاره به بازجویی از پلیس ، بربر در آستانه فینال جام چک در جمهوری چک که در آن اسپارتای پراگ با نتیجه 2-1 اسلوون را شکست داد و به مرحله گروهی لیگ اروپا غلبه کرد ، با کرالووک تماس گرفت.

بربر ، طبق ممیزی ، گفت: “این بسیار ساده است ، من فقط به یک چیز سیاسی احتیاج دارم ، خوب؟ شما می فهمید. جوزف کرولا روز دوشنبه رانندگی کرد.”

کرولا مدیر ورزشی “اسپارتا” و داور سابق است.

کرالووتس که گفت واقعاً فهمیده است ، بعد از بازی مورد انتقاد قرار گرفت ، چرا که علی رغم تماس خبرنگار گزارش تصویری ، از ارسال مارتین فریدک هافبک اسپارتا به دلیل حمله به حریف خودداری کرد.

سه شنبه شب ، “کرالووتس” 43 ساله بازی لیگ قهرمانان مقابل چلسی مقابل “کراسنودار” را هدایت کرد.

اسپارتا که شانس خروج از گروه لیگ اروپا را که شامل میلان ، لیل و سلتیک در گلاسگو نیز است از دست داده است ، هرگونه تخلف را رد کرده و می گوید که “تحقیقات دقیق” در این مورد را می خواهد.

بربر یکی از 19 نفری بود که در ماه اکتبر به عنوان بخشی از یک گروه سازمان یافته در یک معامله توسط پلیس بازداشت شد ، چهار نفر از آنها در بازداشت بودند.

در نتیجه استعفا داد.

برب ، داور سابق 66 ساله ، از سال 2013 این سمت را در اختیار دارد و به گفته رسانه های محلی ، سال ها فوتبال چک را کشیده است.

رسانه ها Berber را به جرم فساد و آزار و اذیت FACR متهم کرده اند ، اما وی هرگز متهم نشده است.

بالا رفته

همسر وی داگمار دامکووا ، اولین داور زن جمهوری چک ، به دلیل اتهامات از داوران یوفا استعفا داد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از کانال صنفی تولید می شود.)

مباحث ذکر شده در این مقاله