پارفیف پاتل استعفا داد: پارفیف پاتل پس از بازنشستگی می گوید: رهبر سوروف گانگلی به معنای واقعی


پارفیو پاتل تازه بازنشسته اولین سردار آزمون خود سوروف گنگولی را به همراه آنیل كومبل افسانه ای “یك رهبر به معنای واقعی” خواند و گفت كه تأثیر آنها در زندگی او فراتر از عرصه كریكت است. این بازیکن 35 ساله ، که روز چهارشنبه پس از 18 سال فعالیت بازنشسته شد ، گفت که “بهترین زمان” برای پیروزی در تمام مسابقات داخلی کریکت داخلی برای گجرات همراه با سه جام IPL است. پارتیو در طی یک تعامل مجازی با گروه منتخبی از کاتبان گفت: “من همیشه سوروف گانگولی را به معنای واقعی با مهارت های مدیریت انسانی خود رهبر می دانم. سوروو و آنیل کمبل رهبران بزرگی بودند و آنها مرا به شخصی که هستم تبدیل کردند.”

بوق تجاری

من هنوز یک کلاه آزمایشی دارم که نامم روی آن است ، “Partiv” با غلط املایی ، که دادا به من داده است. خاطرات. “

او گفت سال گذشته به فکر بازنشستگی بود و زمان نمی توانست بهتر باشد. “من با تصمیم خود آرام هستم و خوب می خوابیدم. گرچه اعضای خانواده ام اشک می ریختند. من یک سال است که به آن فکر می کنم و بعد از 18 سال به سختی چیز دیگری برای دستیابی وجود دارد.

پارفیو گفت: “من در تمام مسابقات داخلی ، سه جام IPL برنده شده ام و كریكت در گجرات از فرم مناسبی برخوردار است.”

بازی در دوران Mahendra Singh Doni کار ساده ای نبود ، اما Partiv انگیزه عشق خود را در این بازی پیدا کرد و دیدگاهی را برای ایجاد کشوری مانند گجرات به یک سنگین وزن خانگی پیدا کرد.

“زمانی در سال 2009 بود که هند به نیوزیلند رفت. من 800 ران در جام رانجی به ثمر رساندم و در فینال جام دولیپ 100 گل به ثمر رساندم ، و تماس برقرار نشد. من فکر کردم که این همه چیز است. اما بعد به چیز دیگری فکر کردم. ، و این برای ایجاد یک تیم بود. “

او می دانست که در صورت عدم اجرای تیم گجرات ، عملکردهای فردی وی ارزش چندانی نخواهد داشت. گجرات با هدایت وی جام تروفی رانجی ، ویجی هزاره و تختی مشتاق علی را به دست آورد و بازیکنانی مانند جاسپریت بومرا و آکسار پاتل فوراً تحت تأثیر قرار گرفتند.

“نظریه من ساده بود. مردم قبلاً در جام رنجی بازی می کردند ، در مسابقات منطقه ای صد گل می زدند ، و من این کار را متوقف کردم. من به آنها گفتم اگر آنها برای 100 گل به ثمر برسند ، من برای 101 گل گل می زنم ، و اگر آنها 50 گرفتن را انجام دهند ، گفت 51.

او واقعاً موافقت کرد که در کریکت هند تصور از انتخاب مالک بر اساس مهارت های خفاش و افتادن به دلیل کار با دستکش وجود دارد.

“من هنوز هم به مسابقات آزمایشی اعتقاد دارم ، بهترین دروازه بان شما باید مانند Uridhiman Sakha برای هند بازی کند. بله ، مهارت ها بر اساس قالب ها تغییر می کنند ، اما من معتقدم که اکنون شما باید به همان اندازه دروازه بان خوب و ضربنده بازی باشید تا برای هند بازی کنید “

بنابراین اگر قرار است امروز برای هند بازی کند ، او به یک جوان 17 ساله چه می گوید؟ پارفیو گفت: “من به او خواهم گفت كه از شبكه های اجتماعی (توییتر و اینستاگرام) دوری كند. من می دانم كه شبکه های اجتماعی با IPL ارائه می شوند ، اما جوانان باید وقت بیشتری را با بازیكنان بزرگی كه در اطراف هستند بگذرانند.”

بالا رفته

“و بله ، برای Parfiv 17 ساله دوست دارم او تناسب اندام بیشتری پیدا کند. با تبحر مهارت او خوب بود ، اما بله ، بستنی و سیب زمینی سرخ کرده را برش دهید.”

وقتی خبرنگاری از او پرسید آیا می تواند با دونی صحبت کند ، او با لبخند پاسخ داد: “من توانستم با هرکسی که می خواهم تماس بگیرم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله