رونالدو می گوید ، من هرگز حریف مسی را ندیده ام

آنها رقابت ال کلاسیکو را در یک دهه گذشته بین رئال مادرید و بارسلونا مشخص کرده اند ، اما کریستیانو رونالدو گفته است که او همیشه با لیونل مسی کنار آمده و هرگز او را به عنوان یک حریف ندیده است.

رونالدو که اکنون در یوونتوس بازی می کند ، دو پنالتی را به ثمر رساند تا قهرمان ایتالیا بتواند پیروزی 3-0 برابر بارسلونا مسی در لیگ قهرمانان را بدست آورد.

این اولین دیدار رونالدو و مسی پس از ترک مهاجم پرتغالی رئال مادرید به یوونتوس در سال 2018 بود. بین آنها ، این زوج در 12 سال گذشته توپ طلایی را از آن خود کرده اند.

رونالدو به Movistar گفت: “من همیشه رابطه صمیمانه ای با مسی داشته ام.” “همانطور که قبلاً گفتم ، 12 ، 13 ، 14 سال (من قبلاً) جوایز را با او تقسیم کردم.

“من هرگز او را به عنوان یک حریف ندیدم. او همیشه بهترین تلاش خود را برای تیمش کرد و من هم تمام تلاشم را کردم. من همیشه با او کنار می آمدم. مطمئن هستم اگر از او بخواهید همین حرف را خواهد زد.

“اما ما می دانیم که در فوتبال مردم همیشه به دنبال رقابت برای ایجاد هیجان بیشتر هستند.”

رونالدو امیدوار است که این پیروزی بتواند “اعتماد به نفس” را به یوونتوس برساند که در حال حاضر در رده چهارم جدول رده بندی سری آ ایتالیا قرار دارد.

“بارسلونا” همچنین پس از شروع لیگ داخلی خود به دنبال بهبودی است.

رونالدو گفت: “مسی مثل هرگز (در زمین) است.” “بارسلونا در یک دقیقه دشوار است ، اما هنوز” بارسا “است. من مطمئن هستم که آنها از آن بیرون می آیند. همه تیم ها دوندگی بدی دارند اما “بارسلونا” تیم بسیار خوبی است. “