شرکای پاتل استعفا می دهند: ساچین تندولکار ، جاسپر بومرا


ادای احترام به پارفیو پاتل ، کریکت سوار سابق هند ، که روز چهارشنبه اعلام کرد از همه نوع بازی کناره گیری می کند. ساچین تندولکار ، هم تیمی سابق هند در توییتر خود نوشت: “به خاطر یک حرفه عالی ، Parfiv تبریک می گویم! نگرش شما از” هرگز نگو هرگز “چیزی است که همیشه برای من برجسته بوده و من هنوز هم به یاد بیاورید که چگونه در راولپندی به عنوان یک بازی افتتاحیه مقابل پاکستان بازی کردید. بهترین ها برای کار آینده خود ، دوست من. ”

بوق تجاری

هیئت کنترل کریکت هند (BCCI) ویدئویی را منتشر کرده است که فعالیت حرفه ای کریکت پاتل را پوشش می دهد.

هم تیمی هند و گجرات پاتل جاسپر بومرا نیز برای بزرگسالان حرفه ای آرزو کرد. بومرا در توییتر خود نوشت: “موفق باشید در آینده ، @ parthiv9 و به شما تبریک می گوییم برای یک زندگی عالی! از بازی در کنار خود لذت ببرید.”

آجینکیا رهانه در استوری های خود در اینستاگرام نوشت: “شما اولین شریک من در کریکت بین المللی بودید ، همیشه از رفاقتی که در زمین و خارج از زمین با هم داشتیم قدردانی خواهید کرد.”

بالا رفته

“به #ParthivPatel شغل بسیار خوب شما را تبریک می گویم. عزم شما برای ادامه کار و آرزوی رویاهای بزرگ با وجود چالش های بسیار خارق العاده بوده است و بهترین ها را برای شما در آینده آرزو می کنم. بازنشستگی مبارک ، نیکه!” نوشته شده توسط Virender Sehwag.

سفالگر سریع ، جولان گسوامی ، پاتل را “کریکت سخت کوش” ​​خواند.

هند نوشت: “آفرین ، کار بزرگی انجام داده اید”.

یکی از تیم های Patel IPL Royal Challengers Bangalore نیز برای کریکت بازنشستگی سعادتمندانه آرزو کرد.

پاتل اولین بازی خود را در سال 2002 در مجموعه “تست ها” در انگلیس انجام داد و در طول 18 سال فعالیت حرفه ای 25 آزمایش ، 38 تیم یک روزه بین المللی و بیست و بیست تیم بین المللی برای هند انجام داده است.

وی آخرین بار در طی یک دوره آزمایش در آفریقای جنوبی در سال 2018 خود را در هند یافت.

مباحث ذکر شده در این مقاله