“یک استراحت کن”: توصیه سونیل گاواسکار به روهیت شارمای خارج از فرم

سونیل گاواسکار احساس می کند که اعتماد به نفس روهیت شارما آسیب دیده است.© AFP

سونیل گاواسکار بزرگ، هند و کاپیتان هندی های بمبئی به طرز وحشتناکی از فرم خارج شده اند و روهیت شارما باید از IPL استراحت کند و در عوض برای فینال آتی جام جهانی تست (WTC) مقابل استرالیا سخت تمرین کند. گاواسکار احساس می کند که اعتماد به نفس روهیت پس از یک دوره طولانی نتایج ضعیف در لیگ T20 آسیب دیده است. گاواسکار در گفتگو با ستاره اسپورت گفت: “من می گویم شاید روهیت باید کمی استراحت کند و خودش را برای فینال جام جهانی تست آماده کند.

او می تواند در چند بازی گذشته بازگردد، اما اکنون (باید) کمی نفس بکشد. فینال WTC قرار است از 7 تا 11 ژوئن در Oval لندن برگزار شود.

بازی بی ثمر روهیت با بید ادامه یافت زیرا چنای سوپر کینگز با پیروزی آسان شش ویکت در Chepauk در روز شنبه بر یک شگفتی خانگی 13 ساله مقابل هندی های بمبئی غلبه کرد.

روند وحشتناک کاپیتان هندی در IPL از آخرین دوره بازی ادامه یافت زیرا او برای دومین مسابقه متوالی نتوانست گلزنان را به دردسر بیندازد.

این یک بازی فراموش نشدنی برای سرخپوستان بمبئی بود و بزرگترین شکست برای آنها شکل فعلی کاپیتان آنها بود که برای هشتمین بار در این دوره از لیگ در نیمه دوم اخراج شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله