تمرکز روی جایگاه سونیل نارین در یازده تیم KKR Face-Off Punjab Kings در خانه

سونیل نارین، بازیکن کلکته نایت رایدرز “برو تو” برای بیش از یک دهه، وقتی تیمش در روز دوشنبه در یک بازی ضروری در لیگ برتر هند به مصاف پنجاب کینگز می رود، سونیل نارین باید برای توجیه جایگاهش در جمع یازده تیم، بی وقفه بازی کند. در باغ های بهشت مرد ترینیداد که 158 بازی در 12 فصل انجام داده است، از جمله فصل فعلی، 159 ویکت به همراه 1039 دوش با 4 نیم قرن پس از کار بر روی ضربات خود در زمانی که اقدام او مشکوک تلقی شد و صدای سینه خود را از دست داد، دارای 159 ویکت به همراه 1039 دوش است. .

نارین برای فصل‌های زیادی همان «پرنده اسرارآمیز» نبوده است که در صحنه فرانچایز T20 رخنه کرده است، اما او اولین کسی است که اعتراف می‌کند که دیوانه‌وار خوش شانس بوده است.

معمار IPLهای 2012 و 2014 با 24 و 21 ویکت در آن دو فصل برنده شد، در دو فصل آخر از سه فصل گذشته با مشکل روبرو شد، اما تصمیم گیرندگان مدیریت KKR (ونکی میسور و دستیار مربی آبیشک نایار) گیر کردند. با او.

با این حال، با توجه به اینکه KKR با یک بازی رفت و برگشتی دیگر با تنها چهار برد در 10 بازی روبرو است، در چهار بازی بعدی جایی برای خطا وجود ندارد.

سوال این است که آیا KKR هنوز هم می‌تواند با مردی بازی کند که از 10 بازی فقط هفت اسکالپ دارد با نرخ اقتصادی 8.76 و مجموع 14 ران از 8 اینینگ با نرخ ضربه کمتر از 80.

در حالی که KKR نیاز به چند چالش سخت مقدماتی دارد، پادشاهان پنجاب نیز در موقعیت سختی قرار دارند و بازی برای آنها به همان اندازه مهم است.

تیم تحت رهبری شیخار داوان پس از شکست خوردن توسط هندی‌های بمبئی در آخرین بازی خود، می‌تواند دو امتیاز از KKR جایگاه هشتم فاصله بگیرد، اما هر دو تیم با سقوط روبرو هستند.

از این گذشته، تیم میزبان نیتیش رانا که کاپیتان آن بود، در چهار بازی آخر این فصل با یک وضعیت یا مرگ مواجه شد.

اتاق فکر آنها به رهبری تاکتیک‌دان زیرک داخلی چاندراکانت پاندیت نیز باید فراتر از دو ستاره کارائیب‌شان در نارین و آندره راسل فکر کند.

روز گذشته مدیر عامل و دکتر میسور در صحبت با تیم رسانه ای تکرار کرد: “راسل بهترین بازیکن همه کاره T20 است. نارین، نیازی نیست چیز زیادی در مورد او بگویم…” از آنجایی که نارین یک سهمیه معمولی و خارجی است. در حالی که KKR از شوتر لاکی فرگوسن و دیوید ویز، یک بازیکن همه کاره بولینگ واقعی که می‌تواند با خفاش نیز کاموهای خوبی بسازد، از دست می‌دهد، مسدود می‌شود.

این واقعیت که وارون چاکرابورتی به عنوان برترین اسپینر آنها ظاهر شده است – 14 ویکت در 20.14 – باعث می شود که KKR به چیزی بیش از نارین فکر کند، اگر نه راسل.

چاکراوارتی، یک پا اسپینر با سرعت 90-95 کیلومتر در ساعت، حمله اسپین را به طرز درخشانی رهبری کرد.

او راه را نشان داد زمانی که رانا به او وظیفه داد تا از 9 ران در آخرین اور دفاع کند، در حالی که KKR به یک پیروزی هیجان انگیز در پنج ران مقابل SRH رسید.

در مورد راسل، KKR باید راهی برای پرورش او بیابد، زیرا او فرصت های محدودی برای نمایش ضربات خود دارد.

بتمن جامائیکایی 166 دوش و نرخ ضربه 148 به اضافه دارد.

با این حال، او به عنوان یک توپ انداز تحت تاثیر قرار گرفت و به تیم یک پیشرفت حیاتی در وسط با هفت ویکت در 20.14 داد.

با سه بازی خانگی باقی مانده و تساوی سخت خارج از خانه چنای سوپر کینگز، KKR باید از شرایط باغ ادن استفاده کند تا شانس خود را زنده نگه دارد.

این یک تلاش تیمی عالی برای KKR در برابر Sunrisers Hyderabad در آخرین بازی آنها بود. این وظیفه بر عهده خفاش‌بازان KKR خواهد بود تا نمایشی عالی را در برابر ترکیب بولینگی که پس از حمله سرخپوستان بمبئی در آخرین مسابقه‌شان کم‌اعتماد است، برگزار کنند.

پنجاب کینگز با داشتن یک حمله بولینگ خوب با ناتان الیس، سام کوران و آرشدیپ سینگ، نتوانست در 214/3 دفاع کند زیرا MI با هفت توپ باقی مانده به خانه تاخت.

الیس تنها با چهار توپ نقطه امتیاز 2/34 را گرفت، در حالی که آرشدیپ از 3.5 اورهای خود با چهار توپ نقطه 1/66 را گرفت. Curran (0/41) بیشترین اجراها را به بیرون درز کرد زیرا KKR باید رویکردی مشابه در برابر این سه نفر پیدا کند.

در جبهه ضربه زدن، لیام لیوینگستون، شیخار داوان و جدیدترین ستاره نگهبان ویکت جیتش شارما ستون فقرات آنها بودند زیرا حمله بولینگ KKR می توانست این سه نفر را محدود کند.

شوالیه سواران کلکته: نیتیش رانا (c)، جیسون روی، رحمانولا گورباز، ونکاتش ایر، آندره راسل، سونیل نارین، شاردول تاکور، لاکی فرگوسن، اومش یاداو، تیم ساوتی، هارشیت رانا، وارون چاکرابورتی، آنوکول روی، رینکو سینگ، ن. جاگادیان، آرورا، سویاش شارما، دیوید ویز، کولوانت هیرولیا، ماندیپ سینگ و آریا دسای.

پادشاهان پنجاب: شیخار داوان (ج)، شاهرخ خان، متیو شورت، پرابسیمران سینگ، بانوکا راجاپاکسا، جیتش شارما، گورنور سینگ برار، ریشی داوان، لیام لیوینگستون، آتاروا تاید، آرشدیپ سینگ، بالتج سینگ، ناتان راجابادها، راگیساولت برار، سام کوران، سیکاندار رازا، هارپریت باتیا، ویدوات کاوراپا، موهیت راتی، شیوام سینگ.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله