بازیکنانی که می توانند جایگزین KL Rahul در فینال جام جهانی تست ICC شوند

با حذف ضربه زن KL راهول در فینال آتی جام جهانی تست (WTC) مقابل استرالیا در ژوئن، تیم هند به دنبال جایگزینی بالقوه برای او خواهد بود. ویکت بان در جریان بازی لیگ برتر هند (IPL) بین لاکنو سوپر جاینتز (LSG) و رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در تاریخ 1 مه آسیب دید. مصدومیت KL Rahul ضربه بزرگی برای هند بود زیرا حضور او به این معنی بود که او می‌توانست توپ را باز کند، در حالت وسط بازی کند و گاهی اوقات در صورت نیاز ویکت را حفظ کند.

ایشان کیشان

ایشان کیشان می تواند گزینه احتمالی باشد زیرا او مهارت هایی برای بازی در تیم یا بازی در رده میانی دارد. او بخشی از تیم هند برای مسابقات Border-Gavaskar Trophy بود اما بازی نکرد.

ایشان سابقه درخشانی در کریکت درجه یک دارد و می تواند در هر جایی با خفاش بزند. او 48 مسابقه در قالب درجه یک انجام داد و 2985 دوش را با میانگین 38.76 با شش قرن و 16 نیم قرن به ثمر رساند.

یاشاسوی جیسوال

یاشاسوی جیسوال این بت زن 21 ساله از سن زیر 19 سالگی همه را تحت تاثیر قرار داده و در لیگ برتر هند (IPL) در فرم بسیار خوبی قرار گرفته است.

جیسوال همچنین در کریکت درجه یک ثبات نشان داده است و در هر تورنمنت، به ویژه در مسابقات حذفی، گلزنی می کند. او 1845 دوش در 15 بازی خانگی با میانگین عالی 80.21 و نه قرن و دو قرن به ثمر رساند. بهترین امتیاز او در کریکت درجه یک 265 است.

او 442 دوش با میانگین 44.20 در 10 مسابقه IPL انجام داده است. او همچنین صد و سه پنجاه دارد، بهترین 124. نرخ ضربه او در مسابقات بیش از 158 است.

سرفراز خان

سرفراز خان در کریکت داخلی عملکرد درخشانی دارد. او در کریکت درجه یک چشمگیر بوده است و از این رو انتخاب کنندگان ممکن است به او فرصتی در تیم هند بدهند. او در 37 بازی درجه یک، 3505 دوش با میانگین چشمگیر 79.65 به ثمر رساند. او دارای 13 قرن 950 در قالب با بهترین امتیاز 301 * است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله