بازی 46-بال 55 ویرات کوهلی جرقه بحث “مرگ” را در کریکت T20 برانگیخت.

توپ 46 ویرات کوهلی 55 در یک بازی باخت مقابل دهلی کپیتالز به بحث فزاینده درباره نقش “مرگ” لنگرها در قالب T20 دامن زد. در تعقیب 182، فیل سالت از اولین توپ یک استاد کلاس ضربه زدن T20 تولید کرد تا اطمینان حاصل شود که دهلی هدف را با 20 توپ در اختیار دارد. برخلاف رویکرد میزبان، RCB بدون باخت در چهار اور اول به عدد 23 کشیده شد و سپس تسلیم شد و در نیمه وقت با امتیاز 51 به پایان رسید.

رویکرد “عمیق در بازی” کوهلی با توجه به شکست نظم متوسط ​​قابل درک بود، اما به طور بالقوه برای آنها 20 دوش اضافی تمام شد که می توانست یک برد کامل در فیروز شاه کوتلا باشد. او 19 توپ از 18 توپ اول را زد.

بازی به سرعت در حال تغییر است و این IPL در حال حاضر دارای بیشترین تعداد مجموع 200 به اضافه در یک فصل است. بتمن ها به دنبال افزایش قدرت بازی خود هستند تا در کوتاه ترین فرمت مرتبط باقی بمانند.

رویکرد رونق یا رکود به نیاز روز تبدیل شده است و نمک آن را در شنبه شب مجسم کرد.

اوایل این فصل، ریکی پونتینگ، سرمربی دهلی نیز نسبت به آینده مجریان در T20 ابراز تردید کرد.

می دانید، من معتقدم که اگر یک ضربه زن تهاجمی و قوی داشته باشید، او می تواند بازی خود را برای ایفای نقش اصلی تغییر دهد، اما بازیکنان اصلی به ندرت می توانند نرخ را به 200 ران تغییر دهند. تنها کسی که امسال می توانم به آن فکر کنم رهانه است.

«احساس می‌کنم که احتمالاً نقش اصلی کمی از بین می‌رود، اما این موضوع به نحوه گذراندن روز خود به‌عنوان یک بت‌باز نیز بستگی دارد. گاهی اوقات شما آنطور که می خواهید شروع نمی کنید و بنابراین تقریباً مجبور می شوید نقش متفاوتی را بازی کنید.

“این یک چیز روزمره است، اما من فکر می‌کنم که نقش واقعی کسی که به‌عنوان بازکننده یا شماره سه ضربه می‌زند و تلاش می‌کند در تمام اینینگ‌ها ضربه بزند، فکر می‌کنم که می‌میرد.” کاپیتان RCB Faf du Plessis احساس کرد که 181 برابر است، اما به سرعت اضافه کرد که بیش از 15 یا 20 ران می تواند بر بازی تأثیر بگذارد. چنین اوج بزرگی می توانست در نیمه دوم اتفاق بیفتد.

در حالی که کوهلی به دنبال کسب و کار خود بود و ششمین نیم قرن فصل خود را جمع آوری کرد، نترس بودن ماهیپال لومرور بود که RCB را قادر به ارسال 181 کرد.

پس از بهترین ضربه IPL خود در بیش از 6 فصل، ضربه زن راجستانی تاکتیک های تیم را در زمانی که او و کوهلی در میانه میدان بودند توضیح داد.

طرح ساده بود، وقتی من و ویرات بای در حال ضرب و شتم بودیم، او سعی می‌کرد عمیق‌تر بازی کند و من در هر اوور مرز دو را فشار می‌دادم. توپ کمی در حال چرخش بود، اما من ریسک کردم و نتیجه داد.»

او همچنین معتقد است که زمین بازی همچنان بخش مهمی از بازی است.

در هر بازی، ضربه زدن از اولین توپ، صرف نظر از ویکت، برای یک ضربه زن تازه کار آسان نیست. اگر کسی 30 تا 40 توپ توپ زده باشد، در مقایسه با یک ضربه زن جدید تفاوت زیادی ایجاد می کند.

“به همین دلیل است که لنگر مهم می شود. لومرور گفت: اگر یک بتمن مستقر در وسط باشد، به احتمال زیاد در پایان مرزهای بیشتری نسبت به یک بتمن جدید خواهد داشت.

او احساس می‌کرد که با توجه به شرایط، مجموع خوبی را به دست آورده‌اند و توپ‌زنان می‌توانستند بهتر عمل کنند.

با چهار بازی مانده به پایان و داغ شدن مسابقه پلی آف، RCB نمی تواند اشتباه کند و وارد بازی بعدی شود، می تواند با یک رویکرد همه جانبه بهتر به آنها خدمت کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله