اولین بار در تاریخ! Hardik Pandya، Krunal Pandya در IPL 2023 به یک دستاورد منحصر به فرد دست یافت

Krunal Pandya و Hardik Pandya نام خود را به عنوان اولین برادرانی که کاپیتان تیم های مقابل در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 می شوند، در کتاب های تاریخ حک کرده اند، زمانی که گجرات تایتانز در روز یکشنبه مقابل لاکنو سوپر جاینتز قرار می گیرد. در حالی که هاردیک سال گذشته GT را به عنوان قهرمانی IPL در اولین فصل خود هدایت کرد، Krunal در غیاب KL Rahul به عنوان کاپیتان LSG برگزیده شد. اگرچه این برادران پیش از این به عنوان رقیب مقابل هم قرار گرفته اند، اما این اولین بار است که به عنوان کاپیتان به مصاف یکدیگر می روند.

کاپیتان لاکنو سوپر جاینتز (LSG) کرونال پاندیا برنده بازی پرتاب شد و برای اولین بار به جام حذفی انتخاب شد.

“ما ابتدا بولینگ خواهیم داشت. این یک رویا برای ما است که به حقیقت پیوسته است، ما تیم های خود را رهبری می کنیم. در مجموع ویکت یکسان خواهد بود. ما تیم ضربه زنی خوبی داریم و فکر می کنیم شانسی برای به دست آوردن کل داریم. ما در کریکت به خوبی بولینگ بازی کردیم و در جدول امتیازات در سطح خوبی هستیم. دی کوک وارد است، ناوین از دست می دهد.”

“ما می جنگیدیم. من به آنچه می خواستم رسیدم. این یک روز احساسی است، پدر ما افتخار می کند. این برای اولین بار است که اتفاق می افتد، بنابراین خانواده ما افتخار می کنند. یک پاندیا قطعاً امروز برنده خواهد شد. این در مورد ابراز وجود است و نه نگرانی در مورد نتیجه. ترس از شکست ممکن است وجود داشته باشد، اما ما باید کریکت خوب بازی کنیم. یکی باید تغییر کند، کمی از بازی برای ایرلند خارج می شود، آلزاری وارد می شود.”

Lucknow Supergiants (بازیگر XI): کوینتون دی کوک (و)، کایل مایرز، دیپاک هودا، کاران شارما، کرونال پاندیا (ج)، مارکوس استوینیس، سواپنیل سینگ، یاش تاکور، راوی بیشنوی، محسن خان و آوش خان.

اشتراک های LSG Impact:آیوش بادونی، آمیت میشرا، دانیل سامس، یودهویر سینگ و پراک منکاد.

گجرات تایتانز (بازیکن یازدهم):وریدیمن ساها (و)، شوبمن گیل، هاردیک پاندیا (ج)، ویجی شانکار، دیوید میلر، آبیناو منوهار، راهول تواتیا، رشید خان، محیط شارما، نور احمد و محمد شامی.

زیرنویس GT Impact: آلزاری جوزف، داسون شاناکا، کی اس بهارات، شیوام ماوی و جایانت یاداو.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله