یکی از هواداران می گوید شرادا کاپور دلیل بارندگی در فینال IPL است. بازیگر زن واکنش نشان می دهد

بارش شدید باران و رعد و برق در احمدآباد روز یکشنبه باعث شد تا فینال لیگ برتر هند بین گجرات تایتانز و چنای سوپر کینگز برای اولین بار در تاریخ این رقابت ها به تعویق بیفتد. طرفداران در تعداد زیادی به محل برگزاری آمدند و مشتاق تماشای افسانه MS Dhoni در عمل بودند، احتمالا برای آخرین بار. اما باران آن را خراب کرد و امکان تحویل وجود نداشت. در حالی که پچ پچ در مورد لامپ شسته شده در شبکه های اجتماعی هجوم آورده بود، یکی از طرفداران، بازیگر شرادا کاپور را به دلیل بارش باران در محل برگزاری مراسم سرزنش کرد.

Shraddha که بخشی از خدمه Jio Cinema برای فینال IPL 2023 بود، حتی به اینستاگرام رفت و نظرات طرفداران را به اشتراک گذاشت. منصفانه است که بگوییم او ظاهر این طرفدار را واقعاً سرگرم کننده یافت.

3b5rtqo

باران 35 دقیقه قبل از پرتاب شروع شد و برای بیش از دو ساعت و 40 دقیقه ادامه داشت و امیدها را برای شروع بازی در بزرگترین استادیوم کریکت جهان افزایش داد.

اما دومین بارندگی روز را به پایان رساند و هزاران هوادار را در محوطه داخلی ورزشگاه 132000 نفری سرگردان کرد.

وقتی مسئولان بازی را برای آن روز متوقف کردند و پیامی روی صفحه غول پیکر برای هواداران ظاهر شد: “لطفا بلیط های فیزیکی خود را نگه دارید!”.

این رویداد روز دوشنبه با آخرین عنوان IPL در یک روز رزرو برای اولین بار در تاریخ 16 ساله خود آغاز می شود.

اداره کل هواشناسی غرب شهرستان، احتمال بارش خفیف (10 درصد) را در عصر و دوشنبه پیش بینی می کند.

اعتقاد بر این است که این مسابقه آخرین مسابقه MS Dhoni کاپیتان چنای به عنوان بازیکن است و بسیاری از هواداران با پیراهن زرد فوق ستاره کریکت حاضر شدند.

چنای به دنبال کسب پنجمین عنوان رکورددار خواهد بود تا با هندی‌های بمبئی، قدرتمند IPL، به رهبری روهیت شارما، کاپیتان تمام فرمت هند، برابری کند.

Dhoni تیم خود را به فینال دهم IPL، شامل چهار جام و پنج نایب قهرمانی، رساند.

گجرات با کاپیتان هاردیک پاندیا، سفر افسانه ای خود را که با کسب عنوان قهرمانی در اولین فصل خود در سال گذشته در همان مکان آغاز شد، گسترش داد.

مسابقات T20 که در سال 2008 آغاز شد، به ثروتمندترین تورنمنت کریکت جهان تبدیل شد و سود زیادی برای هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به همراه داشت.

با ورودی های AFP

موضوعات مطرح شده در این مقاله