جاش هزلوود به فهرست 15 نفره استرالیا برای فینال WTC مقابل هند اضافه شد

جاش هزلوود، بازیکن همه کاره استرالیایی، در فهرست 15 نفره بازی فینال جام جهانی تست (WTC) مقابل تیم هند قرار گرفت که از 7 ژوئن در The Oval آغاز می شود. رویال چلنجرز بنگلور و گجرات تایتانز به دلیل آسیب دیدگی باید بازی کنند. با این حال، او همراه با کاپیتان تست، پت کامینز، میچل استارک و اسکات بولند در تیم قرار گرفت.

گنجاندن هازلوود، کهنه کار 59 تست و 222 ویکت، به این معنی است که انتخاب کنندگان دیگر مجبور نیستند مایکل نسر یا شان ابوت را به عنوان پوشش وارد تیم کنند.

نسر و ابوت هر دو کریکت کانتری بازی می‌کنند و اندرو مک‌دونالد سرمربی استرالیایی اخیراً گفته است که در صورت آسیب دیدن هر یک از تیم‌های تور، می‌توانند به تیم دعوت شوند.

هزلوود، با این حال، اخیراً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. او در اواخر دوران نقاهت پس از مصدومیت آشیل به اردوی RCB پیوست. او از دسامبر 2021 به دلیل فشار جانبی فقط 4 تست انجام داده است.

هازلوود در این فصل فقط سه بازی IPL انجام داد، 9 اور بولینگ انجام داد و قبل از رفتن به خانه بهترین آمار 3/76 را به ثبت رساند.

ترکیب تیم برای فینال WTC:

استرالیا: پت کامینز (ج)، اسکات بولند، الکس کری، کامرون گرین، مارکوس هریس، جاش هازلوود، تراویس هد، جاش اینگلیس، عثمان خواجه، مارنس لابوشاگن، ناتان لیون، تاد مورفی، استیو اسمیت، میچل استارک، دیوید وارنر.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله