ویرندر سهواگ در مورد آینده تالا: “اگر ام اس دونی کاپیتان نباشد، او حتی نمی شود…”

MS Dhoni ممکن است پس از فصل IPL 2023 بازنشسته شود© BCCI/Sportzpics

ظهور قانون “بازیکن ضربه ای” به بسیاری از بازیکنان این فرصت را داده است تا دوران حرفه ای خود را افزایش دهند. در لیگ برتر هند (IPL) فصل 2023، تیم هایی مانند Faf du Plessis و Rohit Harma از این قانون استفاده کردند. اما چنین اقدامی توسط MS Dhoni کاپیتان Chennai Super Kings هرگز انجام نشد. در حالی که دواین براوو معتقد است که قانون Impact Player به Dhoni کمک می‌کند تا چند سال دیگر بازی کند، Virender Sehwag بازیکن سابق کریکت هندی مخالف است. در چت، سهوگ توضیح داد که قانون Impact Player چه کسی برای Dhoni اعمال نمی شود.

در حالی که بحث در مورد آینده دونی در IPL بعد از این فصل ادامه دارد، سهواگ معتقد است که ویکت‌بر کهنه کار می‌تواند به بازی ادامه دهد، اما نه به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار.

اگر تناسب اندام داشته باشید، سخت نیست (بازی کریکت در 40 سالگی). MS Dhoni امسال زیاد ضربه نزده است. او آسیب زانویش را تشدید نمی کند. او اغلب در دو اور آخر بازی بولینگ انجام داده است. اگر کل را حساب کنم. سهواگ در Cricbuzz گفت.

“قانون Impact Player در مورد MS Dhoni صدق نمی کند. زیرا او فقط برای کاپیتانی بازی می کند. او باید برای کاپیتانی در زمین بماند. قانون Impact Player برای کسی است که فقط خفاش می کند یا بول زنی که نیازی ندارد. دونی باید 20 اور کاسه بزند، اگر کاپیتان نباشد، حتی به عنوان بتمن بازی نمی کند. سپس او را به عنوان یک معلم، مربی یا مدیر کریکت خواهید دید.”

وقتی از براوو در مورد جانشینی دونی پس از فصل IPL 2023 پرسیده شد، “100 درصد (وقتی از او پرسیده شد که آیا دونی در سال 2024 برای CSK بازی خواهد کرد؟) به خصوص با در نظر گرفتن قانون Impact Player. او می تواند به حرفه خود ادامه دهد.”

فینال IPL 2023 به طور بالقوه می تواند آخرین فینال دونی باشد. «تالا» بازگشت را رد نمی کند، اما به دنبال خرید مدتی قبل از برقراری تماس نهایی است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله