کیلیان امباپه برای چهارمین بار متوالی به عنوان بهترین بازیکن فرانسه شناخته شد

کیلیان امباپه به عنوان بهترین بازیکن سال فرانسه انتخاب شد© AFP

کیلیان امباپه روز یکشنبه پس از کمک به پاریسن ژرمن برای کسب رکورد یازدهمین عنوان قهرمانی فرانسه، برای چهارمین بار متوالی به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ 1 انتخاب شد. ستاره فرانسوی در این فصل 28 گل در لیگ به ثمر رسانده است و برای پنجمین فصل متوالی بهترین گلزن لیگ دسته اول می شود. خوشحالم، من همیشه می خواستم برنده شوم، نامم را در تاریخ لیگ بنویس. امباپه در حین دریافت جایزه گفت، اما حتی با وجود تمام جاه طلبی هایی که دارم، انتظار نداشتم به این زودی برنده شوم.

امباپه که در این فصل 40 گل به ثمر رسانده است، در پایان فصل گذشته رئال مادرید را دور زد و قراردادی سه ساله جدید برای ماندن در پاری سن ژرمن امضا کرد.

طبق گزارش ها، قرارداد این بازیکن 24 ساله سال آینده تمام می شود مگر اینکه گزینه ماندن تا سال 2025 را انتخاب کند.

امباپه در پاسخ به سوالی درباره آینده خود در مراسم اهدای جوایز گفت: فصل بعد دوباره اینجا خواهم بود.

او اولین برنده چهار بار این جایزه است که اولین بار در سال 1994 اعطا شد، پیش از زلاتان ابراهیموویچ که سه بار با پی اس جی این جایزه را به دست آورد.

فرانک هیز از لنس پس از هدایت این باشگاه به مقام دوم و بازگشت به فوتبال لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در دو دهه اخیر به عنوان بهترین مربی فصل انتخاب شد.

بریس سامبا دروازه بان لنس نیز مورد تجلیل قرار گرفت و نونو مندز مدافع چپ پاری سن ژرمن جایزه بهترین بازیکن جوان را از آن خود کرد.

او یکی از چهار بازیکن PSG در تیم منتخب فصل در کنار امباپه، لیونل مسی و اشرف حکیمی بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله