“نمی توان میراث آنها را تعریف کرد”: شوبمن گیل در مورد مقایسه ساچین تندولکار و ویرات کوهلی

شوبمن گیل، رکوردار در مسابقات IPL 2023 که “شاهزاده” کریکت هندی نامیده می شود، گفت میراث بازیکنانی مانند ساچین تندولکار و ویرات کوهلی جاودانه است و قابل تعریف نیست. گیل با ضربات خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023، طرفداران کریکت را مجذوب خود کرده است. اخیراً، این بازیکن 23 ساله در چهار اینینگ، سه قرن IPL به ثمر رساند و به تیمش گجرات تایتانز کمک کرد تا یک رویارویی برتر در برابر چنای سوپر کینگز برگزار کند. در نهایت.

در رسانه های اجتماعی گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه بازیکن جوان می تواند میراث اسطوره ساچین تندولکار و ستاره کریکت ویرات کوهلی را به ارمغان بیاورد.

گیل به ANI گفت که به احساسات مردم احترام می گذارد اما اینطور فکر نمی کند.

«ببینید، وقتی مردم آن را می‌بینند عالی است، اما من واقعاً آن را نمی‌بینم، زیرا نسلی که از همه آن‌ها ساچین سر، ویرات بهای و روهیت شارما الهام گرفته‌اند بسیار دور هستند. اگر جام جهانی 1983 را نبرده بودیم، اگر ساچین تندولکار آنجا نبود… اگر جام جهانی 2011 را نبرده بودیم، آیا به همان اندازه الهام می گرفتم، شاید، شاید نه. بنابراین، چنین میراثی، چنین چیزهایی جاودانه است. گیل به ANI گفت.

این بتمن که برای گجرات تایتانز در برابر سرخپوستان قدرتمند بمبئی بازی می‌کرد، یک قرن تاول‌آمیز را در Qualifier 2 پشت سر گذاشت و 129 ران او در هفته گذشته تنها 60 توپ را از آن خود کرد.

شوبمن نه تنها صداهای مناسبی در دنیای کریکت ایجاد می کند، بلکه در صنعت سرگرمی نیز موج های هیجان انگیزی ایجاد می کند.

این جوان 23 ساله صدای خود را به نسخه هندی و پنجابی Spider-Man: Through the Universe قرض داد.

شوبمن با به اشتراک گذاشتن تجربه خود از دوبله، به خصوص به زبان پنجابی، گفت: «تجربه شگفت انگیزی بود. همچنین، این اولین نسخه رسمی به زبان پنجابی است. رسمی کردن کل فیلم پنجابی هیجان‌انگیزتر است و برای من که بخشی از آن باشم شگفت‌انگیزتر است.»

Sony Pictures Entertainment هند، Spider-Man: Through the Universe را به زبان‌های انگلیسی، هندی، تامیلی، تلوگو، کانادایی، مالایالام، گجراتی، مراتی، پنجابی و بنگالی در تاریخ 1 ژوئن منتشر خواهد کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله