“وقتی در سال 1999 برای هند بازی کردم…”: توصیه ویرندر سهواگ به ستاره هندی های بمبئی، تیلاک وارما

عکس فایل تیلاک ورما.© BCCI

تیلاک وارما، ستاره خفاش هندیز بمبئی، اولین بازی خود در IPL را در سال 2022 انجام داد. او در اولین فصل خود، 397 دوش در 14 مسابقه با میانگین 36.09 و نرخ ضربه 131.02 به ثمر رساند. در IPL 2023، وارما با به ثمر رساندن 343 دوش در 11 مسابقه با میانگین 42.88 و نرخ ضربه چشمگیر 164.11 عملکرد خود را بهبود بخشید. خفاش‌بازان در جریان تعقیب و گریز ۲۳۴ دوندگی ماموت سرخپوستان بمبئی در مسابقات مقدماتی ۲ در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد در روز جمعه، تایتان‌های گجرات را ترساندند. پودنف 43 ران از 13 توپ به ثمر رساند تا اینکه توسط رشید خان اخراج شد تا GT در برتری باشد.

ویرندر سهواگ، بازیکن سابق تیم هند تحت تاثیر بازی وارما قرار گرفت و نکته ای را در مورد اینکه چگونه می تواند به بهبود بازی خود ادامه دهد، به اشتراک گذاشت. سهوگ اولین بازی بین المللی خود را که در سال 1999 انجام داد را به یاد آورد و گفت که چه چیزی به او کمک کرد تا بهتر عمل کند.

او باید روی 2 چیز تمرکز کند. تناسب اندام خود را بهبود بخشد و مهارت هایی را که می تواند روی آنها کار کند و همچنین خلق و خوی خود را شناسایی کنید. اغلب زمانی که کریکت معمولی بازی می‌کنید اتفاق می‌افتد که با گذشت زمان تغییر می‌کنید. اما زمانی که کریکت بازی نمی کنید، باید روی تناسب اندام و مهارت های خود تمرکز کنید. او نیز مانند سوریاکومار یاداو، برای ضربات خود تمرین زیادی کرده است.”

تیلاک ورما باید روی بهبود نقاط ضعف خود تمرکز کند. من را به یاد خودم می اندازد: وقتی برای اولین بار در سال 1999 برای هند بازی کردم، توسط شعیب اختر اخراج شدم. قبل از اینکه بتوانم چوب را پایین بیاورم، توپ به زمین من برخورد کرد. دادا (سوراو گنگولی) یک چیز به من گفت… برگرد، در مقابل بولینگ سریع تمرین کن تا با آمادگی بهتر بیایی. من عادت داشتم در حد وسط کاسه بازی کنم، چرخیده بودم و تا زمانی که توپ گیرهای سریع آمدند، یک قرن گل زده بودم. تیلاک ورما نیز باید به دنبال نقاط ضعفش باشد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله