“بزرگترین اشتباه”: ستاره سابق چنای سوپر کینگز برای فیلم “تصمیم” از شوبمن گیل، نایت رایدرهای کلکته را محکوم کرد.

Shubman Gill که KKR را قبل از IPL 2018 خرید، تنها پس از چهار فصل منتشر شد.© BCCI/IPL

اسکات استایریس، بازیکن سابق نیوزیلندی معتقد است که خروج شوبمن گیل از کلکته نایت رایدر، بزرگترین شکست در تاریخ فرنچایز کریکت خواهد بود. گیل که گلزن برتر مسابقات IPL 2023 است، امسال در مسیر گجرات تایتانز به فینال، 851 دوش به ثمر رسانده است. گیل که قبل از IPL 2018 توسط KKR خریداری شد، چهار فصل را با قهرمان دو دوره سپری کرد. KKR او را قبل از حراج بزرگ IPL 2022 آزاد کرد. با این حال GT به سرعت به او حمله کرد زیرا آنها گیل را قبل از حراج آماده می کردند.

از آن زمان، این بازیکن 23 ساله نقش مهمی در دویدن آنها به فینال های پیاپی IPL ایفا کرده است.

من هنوز معتقدم که آزادی او از KKR بزرگترین اشتباه فرنچایز خواهد بود. تنها دیگری KL Rahul از RCB بود. با این حال، یک مزیت سنی در اینجا وجود دارد. استایریس به جیو سینما گفت: گیل هنوز مرد بسیار جوانی است، او رشد زیادی در بازی خود دارد.

قبل از IPL 2023 که به دلیل باران روز یکشنبه به دوشنبه موکول شد، استایریس گفت که گیل که او را بز کوچک می نامد، “ستون فقرات” تیم هند در آینده خواهد بود.

او نه تنها می تواند ستاره این ستاره GT باشد، به خصوص بعد از جام جهانی بعدی، او تکیه گاه این تیم هندی خواهد بود. و من فکر می کنم که او آن را خواهد پذیرفت.»

گیل امسال سه قرن IPL به ثمر رسانده است و برای پیشی گرفتن از 973 دوش ویرات کوهلی در سال 2016 به 123 دوش نیاز دارد که بیشترین تعداد دوش توسط یک بازیکن در یک نسخه است.

بارش شدید باران و رعد و برق در احمدآباد در روز یکشنبه باعث شد تا فینال IPL بین دارندگان GT و CSK برای اولین بار در تاریخ مسابقات به عنوان روز پشتیبان برگزار شود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله