یاش دیال که توسط رینکو سینگ با 5 سیکس ضربه خورده است از بازی IPL 2023 گجرات تایتان در مقابل کینگز پنجاب خارج شده است.

یاش دیال از تیم گجرات تایتانز که در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در لیگ برتر هند (IPL) بازی می کند در روز پنجشنبه در موهالی کنار گذاشته شد. در مسابقه قبلی مقابل کلکته نایت رایدرز، این بازیکن جوان یک بازی فوق‌العاده داشت زیرا رینکو سینگ در فینال او را پنج شش ضربه زد تا تیمش را به پیروزی برساند. Mohit Sharma جایگزین Dayal شد که اولین بازی خود را برای این فرنچایز انجام داد. کاپیتان هاردیک پاندیا نیز به جای ویجی شانکار به تیم بازگشت.

“اول بولینگ. به نظر یک ویکت خوب است و با توجه به همه چیزهایی که دیده ام، برای تعقیب خوب است. این شکست یک در میلیون بود. ما از آن دسته تیمی هستیم که با لبخند آن را قبول می کنیم. خوب بازی کردیم. کریکت تا تمام شد. این اتفاق می‌افتد. این یک بازی تازه است. ما بیرون می‌آییم و لبخند می‌زنیم و چند ضربه می‌زنیم.

کاپیتان پنجاب کینگز، شیخار داوان، گفت که آنها نیز ابتدا به خفاش می روند.

“این ما را اذیت نمی کند. ما می خواهیم اول کاسه بازی کنیم. ما کریکت خوبی بازی کردیم. این کاملاً طبیعی است که در کریکت از آن عبور کنیم. این اولین بار و آخرین بار نخواهد بود (شکست به SRH) ما مشتاقانه منتظر اجرای یک نمایش عالی هستیم.”

PBKS دو تغییر ایجاد کرد که Kagisa Rabada به جای Nathan Ellis و Bhanuk Rajapaksa به جای Sikandar Raza وارد زمین شدند. متیو شورت همچنان موقعیت خود را در تیم حفظ کرد.

پادشاهان پنجاب: شیخار داوان (ج)، پرابسیمران سینگ، متیو شورت، بانوکا راجاپاکسا، جیتش شارما، سام کوران، شاهرخ خان، هارپریت برار، کاگیسا رابادا، ریشی داوان، آرشدیپ سینگ.

تایتان‌های گجرات: هاردیک پاندیا (ج)، وریدیمن ساها (واک)، شوبمن گیل، سای سودارسان، دیوید میلر، راهول تواتیا، راشد خان، آلزاری جوزف، محمد شامی، موهیت شارما، جاشوا لیتل.

موضوعات مطرح شده در این مقاله