سانجو سامسون یک رکورد ناخواسته با اردک 2 توپ در برابر چنای سوپر کینگز ثبت کرد.

ویکت بان و کاپیتان راجستان رویالز (RR) سانجو سامسون در جریان بازی تیمش در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) در استادیوم MA Chidambaram در چنای در روز چهارشنبه رکوردی ناخواسته ایجاد کرد. در طول این مسابقه، او به بازیکن RR با بیشترین اردک در تاریخ IPL تبدیل شد. سامسون پس از اینکه توسط راویندرا جادجا در توپ دوم برای یک اردک بولد کرد، هشتمین اردک خود را برای این فرنچایز ثبت کرد، که بیشترین تعداد از هر بازیکنی بود.

شین وارن و استوارت بینی، کاپیتان بزرگ اسپین و برنده IPL، سامسون را دنبال کردند، آنها هفت اردک برای RR ثبت نام کردند. آجینکیا راهانه که اکنون برای CSK بازی می کند، پنج داک را نیز در RR ثبت کرد.

با این برد، RR با سه برد از چهار مسابقه در صدر جدول قرار دارد. آنها در مجموع شش امتیاز دارند. CSK با دو برد و دو باخت و چهار امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

با ورود به مسابقه، پس از اینکه CSK اولین ضربه را زد، RR امتیاز 175/8 را در 20 اور ارسال کرد. پس از اینکه یاشاسوی جیسوال (10) زودهنگام زمین خورد، جوس باتلر (52 توپ از 36 توپ، یک توپ چهار و سه توپ) با دودوت پادیکال (38 توپ از 26 توپ، با پنج مرز) در 77 دویدن جایگاه دوم را برای ویکت دوم قرار داد. ضربات متوسط ​​از راویچاندران اشوین (30 توپ از 22 توپ، با یک توپ چهار و دو شش) و شیمران هتمایر (30 * از 18 توپ، با یک توپ چهار و دو شش) به RR کمک کرد تا به مجموع رقابتی برسد.

Ravindra Jadeja (2/21) برای CSK انتخاب شد. توشار دشپنده (2/37) و آکاش سینگ (2/40) نیز دو ویکت به دست آوردند اما از دوش خارج شدند. معین علی در دو اوور خود امتیاز 21/1 را به دست آورد.

CSK با تعقیب 176 ران، Ruturaj Gaikwad را زود با تنها 8 ران از دست داد. پس از آن یک ایستادگی 68 دوانی بین آجینکیا راهانه (31 توپ از 19 توپ با دو توپ چهار و شش) و دوون کانوی دنبال شد. کانوی در ادامه یک توپ 38 توپ 50 که شامل 6 توپ چهارگانه بود، انجام داد، اما او نتوانست از طرف دیگر حمایت کند.

با CSK 113/6 در 15 اور، MS Doni و Jadeja سعی کردند آن را برای CSK ببرند اما با سه ران کوتاه آمدند. CSK در 20 اور خود در 172 بر 6 به پایان رسید. ویکت هفتم

آشوین (2/25) و یوزوندرا چاهال (2/27) انتخاب بول کاران برای RR بودند. آدام زامپا و ساندیپ شارما هر کدام یک ویکت گرفتند. نتایج همه جانبه اشوین جایزه مرد مسابقه را برای او به ارمغان آورد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله