کاگیسو رابادا در مسابقات IPL موفق شد از لسیث مالینگا پیشی بگیرد.

کاگیسو رابادا در رقابت های IPL، با پشت سر گذاشتن لسیث مالینگا برای این شاهکار بزرگ، ضربه ای ویژه زد.

کاگیسو رابادا ویکت خود را با هم تیمی هایش در PBKS جشن می گیرد.© BCCI/IPL

کاگیس رابادا، پرتاب‌کننده کینگز پنجاب، روز پنجشنبه از نظر تعداد بازی‌های انجام شده، سریع‌ترین بازیکن لیگ برتر هند (IPL) با 100 ویکت شد. رابادا در بازی مقابل گجرات تایتانز در استادیوم IS Bindra به این نقطه عطف دست یافت و سریعترین بازیکنی شد که از نظر تعداد بازی های انجام شده به این امتیاز رسید. او با حذف ویدیمن ساها در اور پنجم مسابقه، صدمین ویکت خود را به دست آورد.

ضربان‌ساز بازوی راست در شصت و چهارمین مسابقه IPL خود به این نقطه عطف دست یافت.

بوونشوار کومار، سریعترین هندی که توانسته به ۱۰۰ ویکت در IPL برسد، در مجموع سومین سریعترین هندی است. راشد خان (83)، آمیت میشرا (83) و آشیش نهرا (83) در رده چهارم قرار دارند، در حالی که یوزوندرا چاهال (84) پنج نفر برتر را تکمیل می کند.

قبل از بازی، ضربه های برتر شاهرخ خان، جیتش شارما و متیو شورت به پنجاب کینگز کمک کرد تا در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در لیگ برتر هند (IPL) در ورزشگاه IS Bindra در پنجاب، در مجموع 153 بر 8 به پیروزی برسد. .

در PBKS، متیو با 36 بر 24 گل برتری را به ثمر رساند، در حالی که شاهرخ خان با ضربه سریع 22 بر 9 توپ در حالی که جیتش 25 توپ از 23 توپ زد. برای GT، موهیت شارما دو گل زد در حالی که جاشوا لیتل، محمد شامی و رشید خان هر کدام یک ویکت به دست آوردند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله