“حرکات از…”: یوزوندرا چاهال در ویدیوی رقص ویروسی خود با جو روت

یوزوندرا چاهال کهنه کار اسپینر بار دیگر ارزش خود را با اسکالپ دو ویکت برای راجستان رویالز در مسابقه IPL 2023 مقابل چنای سوپر کینگز در روز چهارشنبه ثابت کرد. چاهال با این دو اسکالپ تعداد ویکت های خود را در چهار مسابقه به عدد 10 رساند و صاحب کلاه بنفش فعلی شد. به غیر از بولینگ کلاسیک خود در زمین، چاهال به دلیل بازی‌های خود در خارج از زمین نیز بسیار محبوب است. اخیراً ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن اسپینر در حال تکان دادن پای خود به عضو جدید RR و بت‌باز انگلیسی جو روت در آهنگ «بیبا» دیده می‌شود.

چهال در مورد رقصش در این ویدیو گفت که آهنگی که در این ویدیو پخش می شود یکی از آهنگ های مورد علاقه اش است و مراحل را خود روت تعریف کرده است.

در واقع این آهنگ مورد علاقه من است، من حداقل 6-7 بار در روز به آن گوش می دهم. حرکات از طرف جو بای بود چون وقتی او آمد و اولین بار با هم آشنا شدیم، حرکت را به من یاد داد و گفت که این کار را انجام خواهیم داد. سپس آهنگی پیدا کردم که با آن زمین مطابقت داشته باشد.

در صحبت کردن در مورد مسابقه مقابل RR، MS Dhoni نگاهی اجمالی به روزهای خوب قدیمی با پایان‌های هیجان‌انگیز داشت، اما Sandeep Sharma، ویکت بان ناشناس راجستان رویالز، چند ضربه بی‌نقص انجام داد تا تیمش یک پیروزی سه سری مقابل Chennai Super Kings را به ارمغان آورد. .

با تعقیب یک هدف 176، Dhoni (32 توپ از 17 توپ) و راویندرا جادجا (25 توپ از 15 توپ)، کهنه سربازان بسیاری از این پایان های هیجان انگیز، در مسیر بودند زیرا در فینال اوور به 21 توپ نیاز بود.

امتیاز نهایی CSK 172 برای 6 بود زیرا Dhoni دویستمین بازی خود را برای CSK به روشی که می‌خواست در خانه معنوی خود با بیش از 30000 هوادار به پایان نرساند.

ساندیپ، ویکت بان پنجاب، که هشت سال پیش چند بازی برای هند انجام داد، به نظر می رسید که اعصاب خود را از دست داده است، زیرا او چند شوت می زند و سپس دونی او را برای چند شش دقیقه از طریق ساق چهارگوش و وسط ویکت کوبیده است.

با نیاز به 6 تا از دو تحویل آخر، ضربان‌دار متوسط ​​توسط Jadeja توسط یک یورکر باز بولد شد و به دنبال آن یک توپ عالی در سوراخ بلوک توسط Dhoni که چند سینگل تولید کرد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله