گواردیولا دوباره از حمله “من سیتی” حمایت کرد و به تمام سیلندرها – فوتبال – شلیک کرد

پپ گواردیولا ، مدیر منچسترسیتی پس از مهر و موم شدن صعود به شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی یک بر صفر مقابل المپیاکوس پیرئوس ، از بازیکنان مهاجم خود برای گرفتن بالاترین پاس حمایت کرده است.

در این فصل ، سیتی در چهار مسابقه از مسابقات نخبگان باشگاه های اروپا 10 گل به ثمر رسانده است ، همان تعداد موفق به انجام 8 بازی در لیگ برتر شده است ، اما گواردیولا گفته است که او در درگیری در یونان نظرات کافی را در مورد بهبود آنها دیده است.

تیم او مدتها بر سلطه سلطه داشت قبل از اینکه هافبک جوان فیل فودن در دقیقه 36 یک حرکت درخشان تیمی را به پایان برساند تا یک پیروزی را کسب کند و یک رکورد عالی را در گروه C حفظ کند.

“ما نسبت به هدف بسیار پرخاشگرانه بودیم. کار آسانی نیست که از نه بازیکن دفاع شود. همه بسیار وفادار بودند ، و ما با تمایل بیشتری به تیراندازی و کشتن حمله کردیم. ”گواردیولا به خبرنگاران گفت.

“متأسفانه ، ما فقط توانستیم یک گل به ثمر برسانیم ، اما تیم زنده است … ما دوست داریم کارهای بیشتری انجام دهیم ، اما روزی می آید و همه چیز را می شکنیم.

“ما برای رسیدن به شانزدهم آخر به اینجا آمدیم و یک سال دیگر دوباره آنجا هستیم. اکنون ما در اسرع وقت بهبود می یابیم و تمرکز خود را روی لیگ برتر شروع می کنیم. “

سیتی که در رده سیزدهم لیگ برتر قرار دارد ، شنبه در برنلی در جایگاه هفدهم قرار گرفت.