دیوید وارنر 108 روز بعد به خانواده اش پیوست. Ch

دیوید وارنر سرانجام 108 روز بعد با خانواده اش پیوست.© اینستاگرام


چاقوی استرالیایی دیوید وارنر اخیراً هنگام بازی کریکت از خانواده دور بود. تا همین اواخر ، وارنر در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) حضور داشت و نماینده SunRisers Hyderabad در لیگ برتر هند (IPL) 2020 بود. با این حال ، سرانجام 34 ساله 108 روز بعد به خانواده اش پیوست. روز پنجشنبه ، وارنر به اینستاگرام رفت تا عکسی از او ، همسرش کندیس و دخترانش را به اشتراک بگذارد. در این پیام آمده است: “بعد از 108 روز ، سرانجام به دخترانم بازگشتم. ایسلا هنوز در تصویر گروهی” مکان خوشبخت من @ candywarner1 # خانواده “آرام نخواهد نشست و لبخند نخواهد زد.

بوق تجاری

دفعه دیگر وارنر در جریان یک سریال خانگی آینده مقابل هند در عمل دیده خواهد شد. این مجموعه ، متشکل از سه ODI ، همان تعداد T20I و چهار مسابقه آزمایشی ، از 27 نوامبر آغاز می شود.

افتتاحیه دو مسابقه 50 فریم در سیدنی انجام می شود و ODI نهایی و اولین T20I در کانبرا برگزار می شود.

بالا رفته

این اقدام سپس به سیدنی باز خواهد گشت و Cricket Ground سیدنی میزبان بقیه T20I خواهد بود. تیم هند از خدمات بازیکن جدید Rohit Sharma برای پای سری محدود برخوردار نیست و کریکت پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ در حال بهبود است.

چهار مسابقه آزمایشی در آدلاید ، ملبورن ، سیدنی و بریزبن برگزار می شود. سرپرست تیم هند ، ویرات کولی پس از دریافت اجازه والدین از شورای کنترل کریکت هند (BCCI) ، در پایان اولین آزمون به خانه بازمی گردد. در مورد اینکه آیا روهیت و ایشانت شارما پرتاب کننده تندرو در این چهار بازی وجود دارد ، عدم اطمینان وجود دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله