لیگ قهرمانان اروپا ، لیورپول و آتالانتا: بی احتیاطی لیورپول در خانه آتالانتا را سرنگون کرد


یورگن کلوپ اعتراف کرد که لیورپول پس از از دست دادن فرصت رزرو یک شانزدهم در لیگ قهرمانان اروپا هیچ ادعایی ندارد ، زیرا آتالانتا یک پیروزی تکان دهنده 2-0 در آنفیلد کسب کرده است. تیم کلوپ می تواند صلاحیت خود را تضمین کند در گروه D با یک پیروزی ، اما آنها نمایش ضعیفی ارائه دادند که لیاقت آن را ایتالیایی های چشمگیر مجازات کردند. دو گل چهار دقیقه ای یوسف ایلیچ و رابین گوسنس در نیمه دوم یک پیروزی به یاد ماندنی به آتالانتا به ارمغان آورد که به رکورد 100 درصدی لیورپول در مسابقات امسال خاتمه داد.

بوق تجاری

در اوایل ماه نوامبر ، لیورپول 5-0 آتالانتا را در ایتالیا شکست داد و در سه بازی نخست گروهی سه پیروزی کسب کرد.

اما برای اولین بار از آنجایی که ویرجیل ون دایک در اکتبر از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی جدی شد ، قرمزها در نتیجه شکست نادر در آنفیلد از نظر عقب آسیب پذیر به نظر می رسند.

از زمان ترک ون دایک برای اولین بار در 9 بازی در تمام مسابقات ، رهبران گروه کلوپ هنوز سرنوشت لیگ قهرمانان را در دست دارند.

کلوپ گفت: “استحقاق شکست در یک بازی دشوار. خط حمله خیلی سوت نیست و این کار را برای هر دو طرف دشوارتر می کند. این فوق العاده شدید بود و شما به وقفه نیاز دارید.”

“وقتی نیمه اول تمام می شود ، شما معمولاً راضی هستید ، اما برای برخی از بازیکنان که مدتی بازی نکرده اند ، بسیار استرس زا بوده است. ما راهی برای بازی پیدا نکردیم.”

یک صلاحیت زودهنگام به کلوپ این امکان را می دهد تا در دو مسابقه اخیر گروه در میان یک برنامه شلوغ به بازیکنان استراحت دهد.

در عوض ، لیورپول هفته آینده میزبان آژاکس است و باید قبل از بازی نهایی برابر میدتیلند کار کند.

کلوپ قبل از شکایت از اینکه لیورپول باید در ابتدای لیگ برتر برای برایتون بازی کند ، گفت: “این یک بازی بد بود. ما لحظاتی داشتیم ، اما هیچ شانسی واقعی نداشتیم. این ممکن است برای تیم های دیگر اتفاق بیفتد.” لیگ در روز شنبه.

“شما از ما می خواهید که شنبه ساعت 12:30 برویم ، که تقریباً یک جرم است. این هیچ ارتباطی با نتیجه ندارد. انگشت شست ، بدون آسیب دیدگی ، و ما دوباره خواهیم رفت.”

پیروزی “آتالانتا” آنها را هم تراز “آژاکس” و در فاصله دو امتیاز “لیورپول” قرار داد.

لیست مصدومیت لیورپول طولانی است: ون دایک ، جو گومز ، جوردن هندرسون ، تیاگو آلکانتارا ، نبی کیت و ترنت الکساندر-آرنولد در دسترس نیستند.

کلوپ روز شنبه وقتی نکا ویلیامز ، ریس ویلیامز و کوستاس تیمیکاس شروع کردند ، یک دفاع بداهه را در نظر گرفت که فقط جوئل ماتیپ را از پیروزی خود مقابل لستر درگیر کرد.

با وجود این ، نمایش شلوغی از قهرمان لیگ برتر بود.

– ناامید کننده کلوپ –

وقتی گوسنس پشت سر ماتیپ آمد و ضربه محکمی را که آلیسون بکر را دفع کرد ، آتالانتا از عدم انسجام لیورپول استفاده کرد.

پاپا گومز در نزدیکی شروع جنجالی ماتیپ بود که از یک مدافع میانی طفره رفت و از لبه زمین با شوت از راه دور برخورد کرد.

لیورپول با وجود حضور محمد صلاح دیگر در حمله قانع کننده نبود – بنابراین او به دلیل آزمایش مثبت ویروس کرونا ، یک مسابقه را از دست داد.

دستان خود را تکان داد و به بازیکنان اشاره کرد ، ناامیدی کلوپ در حالی که نیم ساعت گذشت و لیورپول حتی یک شوت هم نزد ، آشکار شد.

صلاح سرانجام دقیقاً قبل از وقفه گل را دید اما موفق به نگه داشتن آن نشد.

بعد از وقفه ، لیورپول بهترین نبود و در دقیقه 60 عقب افتاد.

گومز ضربدر اذیت کننده ای را شکست که لیورپول موفق به کنترل آن نشد و ایلیچیچ ناشناس آنرا دزدید تا آلیسون را از فاصله نزدیک مشت کند.

کلوپ به اندازه کافی دید و بلافاصله پس از توپ چهار تغییر ایجاد کرد ، حواس پرتی صلاح را در بین دیگران قرار داد و دیوگو جیوتو ، رابرت فیرمین ، فابینیو و اندرو رابرتسون را به زمین فرستاد.

بالا رفته

سوئیچ ها برای احیای کسادی لیورپول کافی نبودند و آتالانتا در دقیقه 64 دوباره ضربه زد.

لیورپول خیلی آهسته واکنش نشان داد در حالی که گاسنس پس از ارسال دقیق گومز ، از 10 متر یک ضربه کلینیکی را پشت سر گذاشت ، که هانس هایتبور با ضربه سر دروازه را نشان داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله