گلن ماکسول و همسرش وینی رومن به اولین فرزند خود خوش آمد گفتند. آنوشکا شارما عشق می فرستد

گلن ماکسول (سمت چپ) با همسرش وینی رومن© توییتر

گلن ماکسول، بازیکن همه جانبه تیم کریکت استرالیا و همسرش وینی رامان در سپتامبر 2023 به اولین فرزند خود خواهند آمد. این زوج در مارس 2022 ازدواج کردند و او در سال 2022 مکسول را همراهی کرد زمانی که او نماینده رویال چلنجرز بنگلور در لیگ برتر هند در سال 2022 بود. آقای گلن و من با هیجان اعلام می کنم که نوزاد رنگین کمانی ما در سپتامبر 2023 به دنیا می آید. برای ما بسیار مهم است که اعتراف کنیم که این سفر آرام و آسان نبوده است. من می‌دانم که دیدن چنین پیام‌هایی چقدر دردناک است که بدانم زمان شما فرا خواهد رسید یا نه. ما عشق و قدرت خود را به زوج های دیگری که با باروری یا از دست دادن دست و پنجه نرم می کنند می فرستیم.» رومن در اینستاگرام نوشت.

این پست مورد علاقه کاربران از جمله بازیگر بالیوود و همسر هم تیمی ماکسول در RCB ویرات کوهلی، آنوشکا شارما قرار گرفت. او با یک ایموجی قلب به این پست پاسخ داد.

تا کنون، ماکسول برای RCB در IPL 2023 فوق‌العاده بوده است و قبلاً فاش کرده بود که زمانی با کوهلی مقایسه شده است، که به گفته او یکی از بزرگترین تمجیدهایی است که تا به حال دریافت کرده است.

این ویدئو توسط RCB در دسته رسمی توییتر خود منتشر شد. یک بار من را با ویرات کوهلی مقایسه کردند. این یک تعریف جدی بود. ماکسول به یاد می‌آورد که کاملاً غیرضروری بود و قطعاً اینطور نبود، اما من چند عکس خوب داشتم و مقایسه با ویرات بسیار خوب بود.

هر بار که از فرودگاهی در هند عبور می کنید، دیوانه کننده است. دیروز افرادی در ماشین بودند که من و فاف (فاف دو پلسیس) را در جاده تعقیب می کردند و به شیشه ها می زدند، جالب بود.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله