باتر رینکو سینگ می گوید: «کار سخت در آکادمی KKR نتیجه می دهد

رینکو سینگ، بت‌باز نایت رایدرز کلکته، قبل از بازی لیگ برتر هند (IPL) مقابل راجستان رویالز، گفت که تلاش سخت او در آکادمی تیم در طول فصل خارج از فصل به ثمر نشسته است زیرا به او کمک کرده است تا بازی خود را بهبود بخشد، به خصوص در اورهای مرگ. . KKR در بازی IPL 2023 خود در Eden Gardens، کلکته روز پنجشنبه به مصاف راجستان رویالز خواهد رفت. کار سخت من در آکادمی KKR به ثمر نشسته است. ما در خارج از فصل کمپ داشتیم و سخت کار کردم و پیشرفت زیادی کردم. آکادمی.» – راینک در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت.

من فقط سعی می کنم همه چیز را ساده نگه دارم و عکس های معمولی بگیرم. فکر می کنم اگر چیز اضافی را امتحان کنم، در ضربات من نشان داده می شود. این در مورد این است که بر اساس شایستگی توپ بازی کنم و من فقط شوت هایم را می زنم.”

رینکو در 11 مسابقه، 337 دوش با میانگین 56.16 و امتیاز ضربه 151.12 به ثمر رساند. او در این فصل دو نیم قرن با بهترین امتیاز 58* گلزنی کرده است. علیرغم اینکه ستاره قابل اعتماد اوتار پرادش در کریکت داخلی بود، شش ران او با یاش دایال تایتان های گجرات در فینال برای تعقیب 205، رینکا را به شکوه کریکت سوق داد، درست همانطور که IPL برای بسیاری از بازیکنان کریکت برای چندین سال انجام داده است. در میان تمام بازکن‌ها و بت‌زن‌های درجه یک که 15 موقعیت برتر در چارت‌های ضربه‌زنی را به خود اختصاص داده‌اند، او تنها ضربه‌زن درجه متوسط ​​است.

او همچنین در مورد توصیه ای که از “بهترین تمام کننده جهان” MS Dhoni در مورد مقابله با فشار هنگام ضربه زدن دریافت کرد صحبت کرد.

رینکو گفت: “او بهترین تمام کننده در جهان است. من فقط از بهیا پرسیدم که چه کار دیگری می توانم انجام دهم. او فقط به من گفت زیاد فکر نکن، فقط منتظر توپ باش.”

در مورد خونسردی آرام او در موقعیت‌های پرتنش و دردسرساز به‌عنوان یک ضربه‌زن متوسط: «برای اینکه من بکوبم، باید آرام باشی، یعنی با ذهنی روشن وارد شوی و خودت را ثابت نگه‌داری. باید آرام بمانی. مردم فریاد می زدند “بازار، بازار”، اما من فقط روی آخرین توپ (در مقابل پنجاب کینگز در روز دوشنبه) تمرکز کردم.

رینکو می‌گوید تا آنجایی که الگوها پیش می‌روند، او واقعاً از هیچ‌کس پیروی نمی‌کند، اما هم تیمی و کهنه‌کار خود در UP، سورش راینا، که مانند رینکو، استاد تعقیب و گریز و راندن حریف‌های درجه متوسط ​​بود را به عنوان خود می‌داند. بت

“من کسی را دنبال نمی کنم. من معمولاً در شماره 5، 6 یا 7 خفاش می کنم. من در موقعیت های مشابه در بالا خفاش می کنم. سورش راینا بت من بود.

قبل از بازی مقابل RR، KKR با پنج برد و شش باخت در رده ششم جدول امتیازی قرار دارد. آنها در مجموع 10 امتیاز دارند. از سوی دیگر، RR از زمان آخرین ضررهای خود، رو به وخامت گذاشته است. آنها همچنین پنج برد و شش باخت در مجموع 10 امتیاز دارند.

این تیم ها با یک برد می توانند تا رده سوم جدول و پس از هندی های بمبئی که در حال حاضر 12 امتیازی با 6 برد و 5 باخت دارند، صعود کنند.

جوخه شوالیه های کلکته:رحمانولا گورباز (و)، ونکاتش ایر، نیتیش رانا (ج)، رینکو سینگ، آندره راسل، سونیل نارین، شاردول تاکور، وایبهاو آرورا، هارشیت رانا، سویاش شارما، وارون چاکرابورتی، جیسون روی، آنوکول روی، ان جاگادیسان، لاکی فرگوسن ، کولوانت هیرولیا، تیم ساوتی، اومش یاداو، ماندیپ سینگ، جانسون چارلز، دیوید ویز، آریا دسایی

راجستان رویالز:یاشاسوی جایسوال، جاس باتلر، سانجو سامسون (جلو/ج)، جو روت، دروو جورل، شیمران هتمایر، راویچاندران آشوین، موروگان اشوین، ساندیپ شارما، کولدیپ یداو، یوزوندرا چاهال، دودوت پادیکال، آدام زامپاسون، رایان پارادرگ، عابد مک کوی، ترنت بولت، نودیپ ساینی، آکاش واشیش، کی‌اس کاریاپا، کی‌ام آصف، کولدیپ سن، دوناوون فریرا، عبدالباسط، کونال سینگ راتوره.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله