ستاره سابق هند مانند ویرات کوهلی از اسپینر KKR به دلیل تلاش برای انکار یاشاسوی جیسوال انتقاد می کند.

یاشاسوی جیسوال، بازیکن جوان راجستان رویالز، دومین صد بازی خود در این فصل را در پیروزی 9 ویکت تیمش مقابل کلکته نایت رایدرز در روز پنجشنبه از دست داد. جیسوال در 98 شکست ناپذیر باقی ماند و باعث شد هم تیمی هایش و بسیاری از هواداران احساس نارضایتی کنند. با این حال، چیزی که برخی را خشمگین کرد، تلاش سویاش شارما، اسپینر KKR برای یک توپ گسترده در اوور سیزدهم آخر بود، که به نظر تلاشی برای انکار یک صد جایسوال بود. آکاش چوپرا بازیکن سابق کریکت هندی از قصد سویاش ناامید شد.

در اور ششم سیزدهم، سویاش یک توپ را با پای باز انجام داد اما کاپیتان رویالز، سانجو سامسون، حضور بسیار خوبی از خود نشان داد. برای مسدود کردن آن با سه ران مورد نیاز برای برنده شدن در مسابقه، سامسون به جیسوال علامت داد که در اولین توپ چهاردهم اوور را شش کند تا توپ او تکمیل شود. با این حال، پنجه جنوبی تنها توانست یک ضربه چهار را بزند تا بازی را بدون رسیدن به سه رقم به پایان برساند.

چوپرا در واکنش به تلاش سویاش، در توییتی نوشت: “سعی می‌کنم به اوج ضربه بزنم تا از رسیدن یاشاسوی به 100… بد سلیقه IMHO جلوگیری کنم.”

او یک مثال فرضی از تلاش برخی توپ‌بازان پاکستانی در برابر ویرات کهلی و واکنش جهان به این کار را بیان کرد.

«تصور کنید یک توپ‌باز پاکستانی این کار را انجام دهد تا کوهلی را از رسیدن به یک قرن باز دارد. همان کسانی که می گویند کاملاً خوب است … و اینکه از عمد نبوده است … تضمین می کنند که این کاسه ساز در عرض چند دقیقه محبوب خواهد شد. . سطح ترولینگ سلام برگه هوتا. چوپرا در دومین توییت گفت: رفتار معمول توییتر IMO.

پس از بازی، جیسوال گفت که صد در ذهن او نیست، بلکه فقط می خواهد سرعت خالص تیم را افزایش دهد.

“همیشه در ذهن من است که بیرون بروم و خوب بازی کنم. امروز احساس خوبی بود. اینطور نیست که هر چیزی که می خواستم اتفاق افتاد، خوب آماده شدم و به خودم ایمان دارم. می دانم که نتایج به دست می آید. پیروزی ضربه بزرگی بود. احساس می کردم، می خواستم بازی را تمام کنم و برنده شدن در بازی شعار من بود. من برکت و سپاسگزارم، تمام تلاشم را می کنم. فکر می کنم کلین شیت تنها چیزی بود که در ذهن ما بود، من و سانجو فقط در مورد آن صحبت می کردیم تا بازی را به سرعت تمام کنیم.”

RR با این برد به رده سوم جدول امتیازی صعود کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله