گرگ بارکلی ، رئیس منتخب ICC در جام جهانی شکست خورد و نتوانست به آنچه می خواست برسد


روز دوشنبه ، گرگ بارکلی ، رئیس تازه انتخاب شده شورای بین المللی کریکت (IGC) ، اذعان کرد که مسابقات جاه طلبانه جهانی هنوز به آنچه او در نظر داشت نرسیده است و شکست ناشی از COVID-19 فقط “نقایص” آن را برجسته می کند. این همه گیری برنامه آزمایشی جام جهانی را خراب کرده است و ICC توزیع درصدی را ارائه داده است ، زیرا همه سری های برنامه ریزی شده تا فینال 2021 در Lord در مدت زمان کوتاهی تکمیل نمی شوند.

بوق تجاری

آیا مسابقات قهرمانی آزمون همان شکلی را که در نظر گرفته شده ارائه داد؟

بارکلی ، که اوایل ماه جاری مسئولیت آن را پذیرفت ، در جریان یک کنفرانس رسانه ای مجازی گفت: “به طور خلاصه ، فکر نمی کنم. COVID احتمالاً نقایص خود را در مسابقات قهرمانی برجسته کرده است.”

نیوزلندری احساس می کند که بسیاری از مشکلات مربوط به تقویم کریکت فعلی مربوط به مسابقات قهرمانی جهان است که برای ارتقا the قالب آماده شده بود ، که به گفته وی ، این اتفاق نیفتاد.

وی گفت: “… مشكلاتی كه ما قبلاً داشته ایم ، تعجب می كنم كه آیا به دلیل تلاش برای ایجاد قهرمانی آزمایشی بوده كه به وضوح برای بازگرداندن علاقه به كریكت آزمایشی طراحی شده است ، تا زمینه و ارتباط كمی در مورد مسابقات آزمایشی ایجاد شود.” .

اگرچه از نظر تئوری خوب بود ، اما احتمالاً در عمل موفق شد. وی گفت: “از دیدگاه یک ایده آلیست ، احتمالاً شایستگی زیادی داشته است ، اما در عمل موافق نیستم ، مطمئن نیستم که آیا او به آنچه که قصد داشته انجام دهد ، رسیده است”.

در حقیقت ، باركلی اشاره كرده است كه افتتاحیه WTC ممكن است آخرین باشد ، زیرا اعضای كوچكتر دیگر توانایی پرداخت قهرمانی در مسابقات كریكت را ندارند. “دیدگاه شخصی من دستیابی به کاری است که می توان در این COVID-19 انجام داد ، با توزیع مجدد امتیاز و موارد مشابه.

“… اما هنگامی که این کار را انجام دادیم ، بیایید به صفحه نقاشی برگردیم ، زیرا من کاملا مطمئن نیستم که (WTC) هدف را به طور کامل برآورده کند و به آنچه من قصد داشتم انجام دهم پس از فکر کردن در مورد چهار یا پنج سال پیش ، رسیدم.

وکیل نیوزلندی گفت: “من فکر می کنم ما باید آن را در چارچوب تقویم بررسی کنیم ، نه اینکه بازیکنان کریکت را در شرایطی قرار دهیم که وضعیت بسیار بدتر باشد و به ما کمک نکند.”

وی نشان داد که در این زمینه در میان تعدادی از کشور های تمام عیار پشتیبانی دارد. “بله ، من فکر می کنم برخی کشورها وجود داشته باشند. برخی از اعضای کامل برای آنها دشوار است زیرا آنها فقط توانایی بازی کریکت را ندارند.

“کریکت آزمایشی به من ارث رسیده است و من یک خالص هستم ، اما من تشخیص می دهم که تا آنجا که می خواهم آن را حفظ کنم ، کمتر و کمتر کشور توانایی تهیه آن را دارند و می توانند آن را بازی کنند.

بارکلی در مورد این موضوع گفت: “تعداد کمی از کشورها می توانند باعث شوند که این کار از نظر مالی کارساز باشد.” وی که خود را رئالیست خواند ، موافقت کرد که تقویم فعلی نیاز به تغییر ساختار دارد. در حالی که او معتقد است لیگ های T20 در اینجا به دلیل کمک به سلامت مالی اعضای هیئت مدیره در این کشور باقی خواهند ماند ، اما او می خواهد یک سری دو طرفه داشته باشد که امنیت بازیکن و همچنین سلامت جسمی و روانی در روزهای آینده مهم باشد.

“من حدس می زنم من فکر می کنم شما باید همه اشکال کریکت را در نظر بگیرید. حق با شماست ، تقویم روز به روز بیشتر متراکم می شود و جایی باید چیزی جای خود را بدهد.”

این نوعی سازش است که کشورهای عضو باید به آن برسند. وی گفت: “… اما من احترام می گذارم كه هر كشور حق دارد لیگ داخلی خود را توسعه دهد ، با توجه به اینکه الزامات وزارت كشور را برآورده می كند و به درستی تحریم شده است.”

“بدیهی است که از نظر بازی و از نظر مشارکت تجاری تقاضا وجود دارد. بنابراین بیایید توافق کنیم که لیگ های داخلی در اینجا بمانند و آنها رشد محصولات واقعا هیجان انگیزی مانند IPL ، BBL و CPL را تقویت می کنند.”

از نظر وی ، رویدادهای دو جانبه باید زمینه و مشخصات داشته باشند. “… رسیدن به آنجا بسیار دشوار است ، دستکاری است ، و ما باید در مورد ایمنی بازیکن مکالمه کافی داشته باشیم. فکر نمی کنم مکالمه کافی داشته ایم.

“باید به جنبه یکپارچگی بازی توجه شود و ما باید مسابقات متناسب و متنی را برگزار کنیم.”

بارکلی همچنین تصریح کرد که مایل است ICC از سطح نخبگان رقابت حمایت کند ، در مورد فعالیتهای اضافی که نهاد جهانی به طور غیر رسمی برای رد اعضا پیشنهاد کرده است ، حمایت می کند.

“کریکت دو جانبه برای کشورهای عضو از اهمیت اساسی برخوردار است. ICC رویدادهای بسیار بسیار خوبی برگزار می کند ، همه کشورها باید بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.

“من طرفدار حفظ فعالیتهای کلاس جهانی ICC هستم ، اما در عین حال اعضا را قادر به برگزاری کریکت دو جانبه می کنم.”

وی با بیان اینکه می خواهد بازی های کریکت دو جانبه را در هندو پاک ببیند ، اظهار داشت که “این وظیفه او نیست” و او می فهمد که در اینجا ملاحظات “ژئوپلیتیکی” وجود دارد.

بلند شده

در مورد روابط هند با کمیته پارلمان بین المللی “یک ضربه سرد”. بارکلی گفت که همه اهمیت چنین شورای قوی اعضا مانند BCPP را تشخیص می دهند.

“هند قسمت مهمی از کریکت جهان است. مانند همه خانواده ها ، ما اختلافات مشترکی داریم ، اما هند تشخیص می دهد که ICC به کریکت هند احتیاج دارد. ما در صورت اختلاف توانستیم اختلافات را کنترل کنیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله