دو و میدانی مادرید به آینده نگاه می کند و “بایرن” به بازیکنان استراحت می دهد – فوتبال

دو و میدانی مادرید باید برگشت کند. مونیخ “بایرن” فقط می خواهد استراحت کند. روز سه شنبه ، “دوومیدانی” در لیگ قهرمانان استراحت خواهد کرد ، در “بایرن” شرکت می کند ، تیمی که قبلاً صعود کرده و بهترین بازیکنان گروه A را ترک نخواهد کرد.

مدافعانی که در چهار مسابقه اول خود به پیروزی رسیده اند و قبلاً مقام نخست گروه را کسب کرده اند ، بدون مهاجم روبرت لواندوفسکی ، دروازه بان مانوئل نویر و هافبک لئون گورکی به مادرید سفر می کنند.

هانی فلیک ، مربی بایرن روز دوشنبه گفت: “آنها بازیکنان مهمی هستند.” “گورکی و لواندوفسکی آسیب دیده اند و اگر 100٪ نیستند ، بهتر است آنها را در خانه بگذاریم.”

بایرن در یک برنامه شلوغ با خستگی و آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می کند ، زیرا در ماه آگوست عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است.

قرنطینه تولیسا ، هافبک نیز به دلیل آسیب دیدگی جزئی رانندگی نخواهد کرد و آلفونسو دیویس و جوشوا کیمیچ هنوز از بیماری خود بهبود نیافته اند.

الكساندر نوبل دروازه بان ذخیره اولین بازی خود را در بایرن در اروپا انجام خواهد داد.

فلیک که تیمش در اولین مسابقه خود در گروه در خانه “دو و میدانی” با نتیجه 4 بر صفر اظهار داشت: “او احساس خوبی ایجاد کرد و کیفیت خود را در تمرین نشان داد.”

این بازی در استادیوم مترو واندا برای بایرن معنای کمی دارد ، اما می تواند برای اتلتیکو که فقط دو امتیاز بالاتر از مقام سوم لوکوموتیو در مسکو است بسیار مهم باشد. اگر تیم روسیه سالزبورگ را در اختیار داشته باشد ، یک پیروزی کافی خواهد بود ، اما یک تساوی یا شکست مقابل بایرن بسته به نتایج دیگر در دور آخر ، می تواند اتلتیکو را ترک کند.

روز سه شنبه ، لوکوموتیو میزبان آخرین سالزبورگ در یک دیدار از یک گروه دیگر است.

“دوومیدانی” مقابل “سالزبورگ” شکست داد تا در برابر شکست “بایرن” در آلمان مقابله کند ، اما دو بار متوالی برابر “لوکوموتیو” به تساوی دست یافت.

کاپیتان اتلتیک ، خورخه کوکه به Resurrechon گفت: “هنوز بایرن مونیخ است ، تیم بزرگی است ، مهم نیست کی بازی کند.” “بعضی اوقات بازیکنانی که وقت زیادی نمی گیرند انگیزه بیشتری پیدا می کنند تا نشان دهند که چه کاری می توانند انجام دهند. برای پیروزی در آنها باید تقریباً یک مسابقه عالی داشته باشیم. “

تیم مربیگری دیگو سیمئونه در لیگ اسپانیا با شش برد پی در پی شرایط خوبی دارد تا دو امتیاز از رهبر “رئال سوسیداد” عقب بماند سیمئونه هنوز نمی داند که آیا می تواند روی مهاجم لوئیس حساب کند سوارز که اخیراً هنگام انجام وظیفه در اروگوئه آزمایش ویروس کرونا را مثبت اعلام کرد.

سیمئونه گفت: “این ویروس عجیب است.” “شاید فردا تست منفی داشته باشد و برای بازی در دسترس باشد. او نامزد کرده و می خواهد به تیمش کمک کند. اما باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. “

“دوومیدانی” ، که فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی “لیورپول” را حذف کرد ، در 28 بازی اخیر اروپا در خانه تنها یک شکست دارد – “چلسی” در مرحله گروهی فصل 18-2017. این باشگاه اسپانیایی در تمام مسابقات در 20 مسابقه در خانه شکست نخورده است ، زیرا یک سال پیش در لیگ اسپانیا با نتیجه 1-0 به بارسلونا باخت.

تنها شکست “بایرن” در 25 بازی اخیر اروپا در فصل 19-19 2018 ، در خانه – 3: 1 برابر “لیورپول” در مرحله یک هشتم نهایی. نیروگاه آلمان در 15 بازی خارج از خانه در رقابت های اروپایی بدون شکست است – یک بازی از رکورد رقابت “منچستر یونایتد” شرمنده است. آخرین شکست “باواریا” در اروپا در مرحله گروهی 18-2017 برابر “پاری سن ژرمن” بود. این باشگاه آلمانی در 10 مسابقه مستقیم در اروپا پیروز شده است.